تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه قطعات صنعت هوانوردی به منظور مقابله با تحریم‌های احتمالی

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به اینکه صنعت هوایی نسبت به سایر صنایع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیش بینی می‌شود در ماه‌های آینده فشار ناشی از تحریم‌های بین المللی که یکی از اهداف آن مختل کردن فعالیت های حمل و نقل هوایی کشور است، افزایش یابد، نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی در کشور برای ارائه توانمندی ها در این زمینه برگزار می شود.

این نمایشگاه در راستای پیاده سازی راهبرد اقتصاد مقاومتی و اجرای ماموریت ها و سیاست های تعیین شده از جمله شناسایی معضلات، تنگناها، مشکلات و موانع بنیادین و حل ریشه ای آنها توسط مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و انجمن شرکت های هواپیمایی ایران برگزار می شود.

در این نمایشگاه، نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی به منظور شناسایی و استفاده از توانمندی شرکت های داخلی در تامین آنها معرفی می شود.

انتهای پیام/

نمایشگاه صنعت هوایی در راستای پیاده سازی راهبرد اقتصاد مقاومتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه قطعات صنعت هوانوردی به منظور مقابله با تحریم‌های احتمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..