تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین سرم های مو در بازار ایران

مجله زندگی ایده آل: همان‌قدر كه پوست صورت شما نیازمند آبرسانی مداوم و روزانه است تا شادابی خودش را حفظ كند، موهای‌تان هم از این قاعده مستثنا نیست؛ به‌خصوص موهای رنگ شده. مو به دلیل مواد شیمیایی موجود در رنگ و شامپوهای مختلف رطوبت خودش را از دست می‌دهد كه سرآغاز مشكلاتی مثل ریزش  است. برای جلوگیری از این جریان ناخوشایند باید از آبرسان‌ها یا سرم‌های موی موجود در بازار استفاده كنید.

CRYSTAL

یك مو هم غنیمت است!
سرم موی كریستال حاوی مواد سیلیكونی و روغن جوجوباست كه باعث ترمیم و درخشندگی ساقه مو می‌شود. ویژگی این محصول این است كه اثری از چربی روی مو باقی نمی‌گذارد. سرم موی كریستال یكی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار است.
DUCRAY    یك مو هم غنیمت است!
این ماسك مو حاوی دو درصد نوتری سرات و كمپلكس موم مغذی است. این كمپلكس ترمیم‌كننده و محافظ تنه مو بوده و آنها را مرطوب و تغذیه می‌كند. بعد از مصرف، موهای خشك و آسیب دیده و فاقد رطوبت كافی، نرم، درخشان و صاف می‌شوند و مو حالت طبیعی خود را به دست می‌آورد.
CINERE یك مو هم غنیمت است!
سرم گیاهی سینره حاوی عصاره گزنه و ویتامین‌های B، C و K است كه باعث جلوگیری از خشكی مو شده و آنها را نرم می‌كند. این سرم باعث مهار آنزیم 5 و آلفا ردوكتاز می‌شود و متابولیسم سلولی را افزایش می‌دهد. اثر اعجاب‌انگیز سرم تقویتی سینره وجود عصاره‌های رازیانه، سورتیا و ویتامین‌های B3 و B6 موجود در این محصول است كه باعث تغذیه بهتر فولیكول‌های مو می‌شود.
ERIKEH یك مو هم غنیمت است!
بیشتر خانم‌ها تجربه این موضوع را داشته‌اند كه بعد از رنگ كردن مو، موهای‌شان مثل چوب كبریت می‌شود و جلوه بدی دارد اما شاید از این پس سرم آبرسان اریكه به كارتان بیاید. سرم آبرسان موی اریكه حاوی ویتامین‌های E و F ، بیوتن و امگا 3 است كه در تقویت بافت مو تاثیر بسزایی دارد. این سرم نیازی به آبكشی ندارد و بعد از شست‌وشو با شامپو استفاده می‌شود.
Nelly یك مو هم غنیمت است!
 آبرسان موی تثبیت‌كننده و تقویتی نلی، مخصوص موهای رنگ‌شده و دارای سیلیكون، پروتئین‌های گندم و ویتامین E است كه به سرعت به عمق ساقه مو نفوذ كرده و به آن درخشندگی و نرمی می‌دهد. این محصول یك نرم‌كننده قوی است و رشته مو را عمیقا از ریشه تا نوك آن ترمیم می‌كند. نكته جالب توجه این است كه ماده اصلی این محصول آرگان است كه موها را درخشان و شفاف می‌کند.
KLORANE یك مو هم غنیمت است!
سرم موی كلورن حاوی انواع ویتامین‌های B مناسب برای تقویت انواع مو و حتی جلوگیری از ریزش مو است. برای كامل كردن فرآیند درمانی این سرم بهتر است آن را همراه شامپو و مكمل همین برند مصرف كنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین سرم های مو در بازار ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..