تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن معترض آمریکایی سخنرانی وزیر خارجه آمریکا را به هم ریخت +فیلم

زن معترض آمریکایی سخنرانی وزیر خارجه آمریکا را به هم ریخت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با 31 تیرماه برابر با 22 ژوئیه همان‌طور که پمپئو در حساب کاربری خود در فضای مجازی اطلاع‌رسانی کرده بود همایشی با حضور ایرانیان اپوزیسیون در آمریکا ترتیب داده شد. پمپئو در این همایش با تکرار سخنان و مواضع ضدایرانی خود  گفت: "در صورت تغییر رفتار ایران با این کشور مذاکره خواهیم کرد و می خواهیم فشار حداکثری اقتصادی بر ایران وارد کنیم. البته که ما شیطان بزرگ نیستیم!"

در میان سخنرانی پمپئو صدای زنی در سالن به گوش رسید که  فریاد می‌زد: "رژیم شما کودک‌ربایی می‌کند شعار اعتراضی به سیاست جدا کردن کودکان خردسال مهاجر از مادرانشان".

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش در ادامه سیاست‌های مهاجرستیزانه‌اش به ماموران مرزی آمریکا دستور داد تا کودکان پناهجویان و مهاجران را از والدینشان جدا کنند. والدین روانه زندان شوند و کودکان در قفس نگهداری شوند!  

لحظه اعتراض زن مهاجر آمریکایی به مایک پمپئو را می‌بینید.

لازم به ذکر است؛ کاربران فضای مجازی نسبت به این اظهارات اخیر پمپئو ساکت  ننشستند هشتگ  StopMeddelingInIran به معنی "نه به مداخله در ایران" را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: پاسخ ایرانیان به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر امور خارجه آمریکا +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن معترض آمریکایی سخنرانی وزیر خارجه آمریکا را به هم ریخت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..