تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: نیاکیم گاتوچ مدل سودانی سیاه پوستی ست که این روزها بسیار مورد علاقه و دقت کمپانی هاي مدلینگ و لباس قرار گرفته است. در سن 14 سالگی، او به عنوان پناهنده از افریقا به آمریکا آمد اما حتی این تغییر مکان نیز از مشکلات او ذره ای نکاست.

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

مشکل اصلی او رنگ پوست اش بود. او به خاطر این موضوع حتی می خواست که چندین بار از آرزویش، که مدل شدن بودن، دست بکشد اما در نهایت تمام تلاش اش را کرد تا خودش را با هر رنگ پوستی که دارد، دوست داشته باشد. او با قدرتی که داشت، الگوی بسیاری از زنان دیگر شد.

رنگ سیاه پوست نیاکیم گاتوچ، باعث شد که او در میان دیگر مدل ها بدرخشد. او در سن 24 سالگی، به قدری محبوبیت به دست آورد که تعداد فالوورهای اینستاگرامش به 350K رسید. او با برندهای مشهوری چون کلوین کلاین، آلدو و فشن نوا... همکاری کرده است.

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

نیاکیم گاتوچ دوران کودکی خود را در کمپینی در افریقا گذراند. مادر او، هنگام جنگ سودان، از کشورش خارج، خواهرش در جنگ کشته و برادرش زخمی شد. پس از آنکه آنها به آمریکا مهاجرت کردند، اگر چه در محیطی آرام و بدون جنگ بودند اما ذهن شان هنوز آرام و قرار نداشت.

هم کلاسی های او در مدرسه مدام رنگ پوست او را مسخره می کردند و می گفتند: «تو خیلی سیاهی»، «تو حمام نمی روی؟ شاید از کثیفی سیاه شده ای» یا این که «بخند تا ما بتوانیم تو را ببینیم»

او هر شب با گربه به خواب می رفت و حتی بارها، مانند دیگر زنان سودانی، به فکر تغییر رنگ پوست اش افتاد. خواهر او پوست اش را با عمل جراحی سفید کرد اما زمانی که او نیز تصمیم به این کار گرفت، خواهرش اجازه نداد و در جواب گفت: «تو باید به جای رنگ پوست ات، ذهن ات را رنگ کنی. من این کار را کردم و حال پشیمانم!»

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

اگر چه او سالیان سال خودش را زشت می دید و آرزوی مدل شدن را از سرش بیرون کرده بود اما در نهایت توانست دیدش را به خود و زندگی اطرافش تغییر و به آرزوهایش رنگ واقعیت دهد.

پس از این که او مدل مشهوری شد، پیشنهادهای زیادی در مورد تغییر رنگ پوست اش به او می دادند. به عنوان مثال فردی به او گفت: «اگر تو 10000 دلار بگیری، رنگ پوست ات را عوض می کنی؟ با روشن شدن رنگ پوست ات، پیشنهادهای کاری بیشتری خواهی گرفت، در روابط عاطفی بهتری خواهید بود و در کل زندگی ات از این رو به آن رو می شود» نیاکام نیز در جواب خندید و گفت: «من دوست ندارم که به بهای تغییر رنگ پوست تنم، زندگی راحت تری داشته باشم.»

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

در دنیای مد و فشن به او لقب «پادشاه تاریکی» را داده اند. او در این مورد گفت: «من از لقبم راضی هستم. مشکی رنگ تیرگی، غم، مرگ و شیطان نیست. من پادشاه تاریکی هستم که روشنی و عشق را به اطرافیانم می بخشم.»

نیاکیم گاتوچ الهام بخش بسیاری از زنان سیاه پوست شده است. با دیدن زندگی او ، آنها نیز خاص بودن خود را پذیرفته و با عشق و محبت به خود و زنان مشابه شان نگاه می کنند.

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..