تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار بی‌شرمانه پسر جوان با پدر سالخورده‌اش +فیلم

رفتار بی شرمانه پسر جوان با پدر سالخورده اش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار گستاخانه و بی شرمانه یک پسر جوان با پدر پیر و بیمارش را در یکی از بیمارستان های چین به تصویر می کشد. در این ویدئو 10 ثانیه ای مشاهده می شود این پسر گستاخ در حضور سایر بیماران چند ضربه به سر پدر 63 ساله خود می زند.

این ویدئو نشان می دهد  او در حالی که در کنار تخت پدرش ایستاده و پدرش روی تخت نشسته است سر پدرش داد می زند و سپس با دست چند ضربه به سر پدرش می کوبد. مرد سالخورده از شدت درد ضربات وارد شده سر خود را با دست می گیرد.

بیشتر بخوانید : گرمای داخل خودرو، جان کودک بیگناه را گرفت 

 این مرد که دچار فشار خون بالا و خونریزی مغزی بود در تاریخ 26 ژوئن در بیمارستانی در استان هبئی  واقع در شمال شرقی چین بستری شده بود.  انتشار این ویدئو خشم کاربران را در شبکه های اجتماعی چین برانگیخت و آنها در کامنت های خود خشم و انزجار خود را در خصوص این رفتار بی شرمانه مرد جوان ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به این پسر نوشت : "منتظر آن روز باش تا چرخ روزگار همین بلا را بر سر تو بیاورد."

گفتنی است؛  پلیس چین بلافاصله این مرد  را که هویتش " لی " اعلام شده است  دستگیر کرد. او هم اکنون در بازداشت پلیس است و بازجویی از او ادامه دارد.

انتهای پیام/

خشم کاربران از رفتار بی شرمانه مرد جوان با پدرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار بی‌شرمانه پسر جوان با پدر سالخورده‌اش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..