تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل دیگری از Surface Go در یک سایت دیده شد +عکس

مدل دیگری از Surface Go در یک سایت دیده شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت Costco فروشگاه آنلاینی است که مانند یک انبار کالا در فضای مجازی عمل می‌کند و جنس‌های مخصوص استفاده روزمره انسان را به صورت عمده به فروش می‌رساند اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در این سایت به صورت عمده فروخته نمی‌شوند و لازم نیست خریداران آن‌ها را دوجینی خریداری کنند. به تازگی در این سایت مدلی از تبلت جدید مایکروسافت، Surface Go برای پیش فروش گذاشته شده است که خود مایکروسافت آن را در رونمایی از این تبلت آن را معرفی نکرده است.

مایکروسافت تنها دو مدل از تبلت جدید خود را برای علاقمندان معرفی کرده است:

دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مدل eMMC با قیمت 399 دلار دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مدل SSD با قیمت 549 دلار

اما به نظر می‌رسد سایت Costco برای مشتریان خودش نمونه‌ای از این تبلت را از مایکروسافت گرفته است که خود مایکروسافت برای مشتریانش معرفی نکرده است. این نسخه به فروش گذاشته شده در سایت Costco دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD می‌باشد اما با قیمت 549 دلار به فروش می‌رسد. خیلی از مشتریان هستند که می‌گویند چرا باید پول مدل 6 گیگابایتی آن را بدهند در حالیکه این مدل فقط 4 گیگابایت رم دارد. این سایت اعلام کرده است این تفاوت قیمت به دلیل این است که روی این مدل کاور تایپی با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد.

در حالیکه Costco این اطلاعات را درباره Surface Go تأیید کرده است، هنوز مشخص نیست که این مدل از تبلت جدید مایکروسافت قرار است برای این سایت انحصاری باشد یا خیر.

گفتنی است، پیش فروش Surface Go در سایت‌های اینترنتی آغاز شده است و قرار است در تاریخ 11 مرداد به بازار عرضه شود.

مدل دیگری از Surface Go در یک سایت دیده شد +عکس

انتهای پیام/

مدل دیگری از Surface Pro مایکروسافت به فروش می‌رسد +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل دیگری از Surface Go در یک سایت دیده شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..