تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی متفاوت از پرنده ماکائو

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری دیدنی از ماکائو آبی و زرد معروف به ماکائو آبی طلایی که در حال آراستن پرهایش، در مرکز یادگیری حیات وحش (Wildlife Learning Center) در سیلمار کالیفرنیاست در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. این پرنده‌ها بعد از اینکه از آن‌ها به خوبی نگهداری شد، می‌توانند تا ۶۰ سال زندگی کنند و طول این پرنده ممکن است به ۷۶ تا ۸۶ سانتی‌متر هم برسد.

ماکائو آبی و زرد معروف به ماکائو آبی طلایی ، عضوی از گروهی بزرگ از طوطیان نوگرمسیری به نام ماکائوها می‌باشد و این نژاد در جنگل‌های انبوه و بخصوص در نواحی باتلاقی و در نواحی نورگیر و کم درخت جنگل زیست می‌کند. در جنگل‌های گرمسیری امریکای جنوبی از ترینیداد و جنوب ونزوئلا تا جنوب برزیل، بولیوی و پاراگوئه زیستگاه این گونه محسوب می‌شود و محدوده‌ای دیگر از زیستگاه این پرنده در امریکای مرکزی که محدود به کشور پاناما می‌شود قرار دارد.

این گونه در ترینیداد (جنوبی‌ترین جزیرهٔ دریای کارائیب) در خطر انقراض قرار گرفته‌است. در کشور پاراگوئه نیز در آستانه انقراض کلی قرار داشت اما همچنان هم می‌توان آن‌ها را یافت و گستردگی نسبتاً خوبی در بخش بزرگی از قاره امریکای جنوبی دارد.در شهر میامی در ایالات متحده، مرکزی برای ازدیاد نسل و پرورش این گونه وجود دارد. این دلیل باعث شد تا این گونه از خطر انقراض جدی به حداقل نگرانی ارتقا یابد. طول این پرنده ممکن است به ۷۶ تا ۸۶ سانتی‌متر هم برسد.

عکسی متفاوت از پرنده ماکائو

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی متفاوت از پرنده ماکائو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..