تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Smart Alarm (Alarm Clock) 2.2.6 – ساعت زنگ دار ساده و محبوب اندروید !

دانلود امروز 8+

تاریخ انتشار یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷

2

نسخه 2.2.6

دوست داشتن 1

Smart Alarm (Alarm Clock) v2.2.6 – اپلیکیشن ساعت زنگ دار ساده و کاربردی اندروید
نسخه خریداری شده برنامه به قیمت 1.99 دلار تقدیم شما

برنامه های پیشفرض مختلفی در هنگام خرید دستگاه های هوشمند اندرویدی بر روی آن ها موجود می باشد که یکی از آن ها ساعت های زنگ دار می باشند؛ این آلارم ها همانند بسیاری از اپ های دیگر جزو پر کاربرد ترین نرم افزار ها به شمار می روند که تا کنون نسخه های متنوعی از آن ها در مارکت های اندرویدی منتشر شده اند. Smart Alarm (Alarm Clock) عنوان یک ساعت زنگ دار ساده، محبوب و در عین حال کاربردی می باشد که توسط TanyuSoft منتشر شده است. برنامه فوق با داشتن یک محیط ساده کمک می کند تا به آسانی از خواب بیدار شوید و هر کدام از فعالیت هایتان را درست در زمان تعیین شده انجام دهید. بی نهایت آلارم مختلف را ایجاد کنید و با تعیین گزینه های تکرار از ایجاد آلارم های جدید جلوگیری نمایید. همه چیز از تصویر زمینه گرفته تا صدای آلارم در این استارت اپ قابل شخصی سازی است و می توانید آن را متناسب با نیاز هایتان تغییر دهید. استفاده از حالت چرت زدن را فراموش نکنید و هیچ گاه خواب دلچسب صبح گاهی را از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Smart Alarm (Alarm Clock) اندروید :

توانایی ایجاد آلارم هایی متنوع و نا محدود تابع تکرار برای جلوگیری از هشدار های جدید تعیین صدای هشدار توسط خود ( انتخاب از حافظه داخلی و یا اس دی کارت ) حالت چرت زدن برای به تعویق انداختن زنگ در بازه های زمانی مختلف چندین حالت مختلف کلید ها برای شخصی سازی اپ متوقف سازی صدای هشدار با حل کردن یک مسئله ریاضی تنظیم صدای هشدار بر روی بلند گو هنگام استفاده از هدفون

اپلیکیشن Smart Alarm (Alarm Clock) با برخورداری از امکاناتی ساده اما کاربردی توانسته است با قیمت 1.99 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از لینک های مستقیم فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v2.2.6 :

* برطرف سازی باگ های برنامه

Smart Alarm (Alarm Clock)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Smart Alarm (Alarm Clock) 2.2.6 – ساعت زنگ دار ساده و محبوب اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..