تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتایج رتبه بندی خدمات تغذیه‌ای دانشجویان/ دانشگاه علامه طباطبائی در صدر رده بندی

اعلام نتایج رتبه بندی خدمات تغذیه‌ای توسط صندوق رفاه دانشجویان/رتبه نخست دانشگاه علامهبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس رتبه‌بندی خدمات تغذیه‌ای صندوق رفاه وزارت علوم، دانشگاه علامه طباطبایی موفق به کسب رتبه «سطح یک» و همچنین رتبه‌های نخست کشوری در تمامی زمینه‌های تغذیه دانشجویی شد.

در این رتبه‌بندی و سطح‌بندی خدمات تغذیه‌ای که توسط کارشناسان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم انجام شده است، ۱۲۵ دانشگاه دولتی کشور حضور داشتند که بر اساس نتایج اعلام شده، دانشگاه علامه طباطبائی ضمن کسب رتبه سطح یک (سطوح ۱ الی ۳) دارای رتبه ۱ تا ۹ کشوری در بخش فضا و تجهیزات آشپزخانه در بین ۱۷۸ آشپزخانه و همچنین رتبه ۱ تا ۹ دانشگاه کشوری در بخش فضا و تجهیزات در بین ۳۵۰ سالن غذاخوری دانشگاهی شده است.

براساس این گزارش، ایجاد تثبیت تنوع غذایی برای دانشجویان در وعده ناهار، شام و صبحانه، اضافه کردن حدود ۲۳ نوع غذا به برنامه غذایی دانشجویان، ارتقای کیفی غذاهای روزانه با ارائه بیش از ۴۰ نوع غذای بدون تکرار، رعایت چرخش غذاها در روزهای هفته، وجود غذاهای بومی در برنامه غذایی، رعایت اصل تناسب در غذای روزانه، تنظیم برنامه غذایی مناسب با ذائقه غذایی گروه دختران و پسران و همچنین ارتقای کیفیت مواد اولیه مورد استفاده مانند برنج ایرانی، گوشت قرمز و سفید گرم و استفاده از روغن‌های بدون ترانس بالا از جمله اقدامات انجام شده توسط مدیریت دانشجویی در حوزه تغذیه دانشجویی در این دانشگاه است.

تعمیر و تجهیز و بروز رسانی هفت آشپزخانه و ۱۱سالن غذاخوری، ساخت سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفر، تبدیل آشپزخانه‌های سنتی به صنعتی و ایجاد خط سلف سرویس‌های متعدد با هدف ارائه خدمات بهتر، ارزیابی و کنترل روزانه هر یک از آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری طی سال‌های ۹۴ تا ۹۷ از جمله عوامل موثر در برگزیده شدن این دانشگاه در ارائه خدمات دانشجویی است.

انتهای پیام/

نتایج رتبه بندی خدمات تغذیه‌ای اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتایج رتبه بندی خدمات تغذیه‌ای دانشجویان/ دانشگاه علامه طباطبائی در صدر رده بندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..