تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانه مصرف برق در ایران و کشورهای جهان چقدر است؟ +اینفوگرافی

سرانه مصرف برق در ایران و کشورهای جهان چقدر است؟ +اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برق و صرفه جویی در مصرف آن جز مباحث داغ این روزها به شمار می رود. برق یکی از انرژی هایی است که تولید آن هزینه های هنگفتی برای کشورهای مختلف دارد. ایران یکی از این کشورهایی است که توانسته علاوه بر تولید برق برای مصرف داخلی خود، مازاد برق تولیدی خود را به کشورهای همسایه صادر کند.

بیشتر بخوانید : لحظه سقوط دکل برق در اتوبان +فیلم 

اما سرانه مصرف برق در ایران و کشورهای مختلف چگونه است؟ جالب است بدانید بررسی ها نشان می دهد که سرانه مصرف برق ایرانی ها کمتر از میانگین جهانی است. میزان مصرف برق هر ایرانی حدود 2.9 مگاوات در ساعت است. این در حالی است که قطری ها با 17، کانادایی ها با 15 و کویتی ها با 14 مگاوات مصرف برق در ساعت در صدر کشورهای مصرف کننده برق قرار دارند.

سرانه مصرف برق در ایران و کشورهای جهان چقدر است ؟ + اینفوگرافی

انتهای پیام/

ایرانی ها در هر ساعت چقدر برق مصرف می کنند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانه مصرف برق در ایران و کشورهای جهان چقدر است؟ +اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..