تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«باهنر» در سمت دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین ابقا شد

سخنگوی جامعه اسلامی مهندسین گفت: محمّدرضا باهنر، به عنوان تنها نامزد دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین، به اتفاق آرا، مجدداً در سمت دبیرکلی این تشکل ابقا شد.

علیرضا خجسته ­پور، سخنگوی جامعه اسلامی مهندسین (جام) در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس از برگزاری اولین جلسه رسمی شورای مرکزی این تشکل، با حضور تمامی اعضای جدید شورای مرکزی در عصر امروز (شنبه ۳۱ تیر) در دفتر مرکزی این تشکل خبر داد و گفت: در این جلسه، محمّدرضا باهنر، بر فعال­‌تر شدن واحد‌های اجرایی جامعه اسلامی مهندسین در دوره سیزدهم تأکید کرد و اظهار داشت: امیدواوریم بتوانیم در دوسال آینده، برنامه‌های «جام» را با شتاب بیشتری پیگیری کنیم.

به گفته وی، باهنر، بر لزوم همراهی حوزه­‌های جام با کمیته­‌های فنی و مهندسی این تشکل تأکید کرد و افزود: باید تک ­تک اعضای شورای مرکزی، بیشتر از جلسه شورای مرکزی در جام وقت بگذارند.

سخنگوی جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: در ادامه جلسه، اعضا دیدگاه ­های خود را درباره اولویت­‌های اقدامات جام در دور جدید ابراز کردند. در نهایت، رأی­‌گیری برای انتخاب دبیرکل این تشکل انجام شد و محمّدرضا باهنر، به عنوان تنها نامزد، به اتفاق آرا، مجدداً در سمت دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین ابقا شد.

خجسته ­پور افزود: در جلسه آینده جام، باهنر، قائم مقام و مسئول واحد‌های اجرایی را معرفی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««باهنر» در سمت دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین ابقا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..