تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف خونین در محوطه فرودگاه امام خمینی(ره)

این حادثه Incident صبح دیروز در حالی رخ داد که یک دستگاه خودرو مارشالر - ایمنی زمینی فرودگاه- با سرعت 70 کیلومتر در ساعت در محوطه فرودگاه در حرکت بود که ناگهان با دو نفر از کارکنان شرکت ارس تک تصادف Crash کرد. این افراد از نیروهای شاغل در فرودگاه بودند که دچار جراحت‌های شدیدی شده‌اند و گفته می‌شود در بیمارستان 7 تیر تحت مراقبت قرار دارند.حداکثر سرعت وسایل نقلیه در آپرون - محیط فرودگاهی- 30 کیلومتر بر ساعت است و مشخص نیست خودرو سازمان هواپیمایی کشوری چرا با سرعت 70 کیلومتر در حال تردد بوده است.کارکنان شرکت ارس تک یکی از شرکت‌های طرف قرارداد ایران ایر بوده که ماه‌های متمادی است به‌دلیل پرداخت نشدن بموقع حقوق و مزایا با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند. وضعیت نامناسب این افراد باعث شده تا آنها دو بار به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نامه بنویسند. پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است که ایران‌ایر مطالبات شرکت ارس تک را پرداخت کرده اما این شرکت به تعهدات خود در قبال کارکنانش پایبند نبوده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جلال سینمای ایران درگذشت!

آخرین خبر از فاجعه زلزله کرمانشاه / آسیب ها زیاد هستند!

اعتراض شدید به بی آبی برازجانی ها با بستن جاده !

10 مرد افغان با حمله به ویلایی در لواسان 2 دختر تهرانی را آزار دادند!

این دختر 54 شوهر داشت + تصاویری عجیب

پرتاب شدن 4 سرنشین پژو به بیرون بعد از تصادف وحشتناک در خیابان رجایی + عکس

اسیدپاشی روی کودک ۳ ساله‌+ عکس

داعشی ها در تهرانپاس گروگانگیری کردند! / رییس پلیس تهران چه گفت؟ + فیلم

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

رباینده کودک 100 میلیونی در تهران خیلی به آنها نزدیک بود!+ عکس

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

قیمت سکه به سه میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسید

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف خونین در محوطه فرودگاه امام خمینی(ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..