تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره تیم ملی فرانسه در موریتانی مسجد می سازد

ایرنا: «عثمان دمبله» که در جام جهانی 2018 به همراه تیم ملی فرانسه مقام قهرمانی را کسب کرد، قصد دارد تا هزینه های تاسیس یک مسجد را در موریتانی، کشور زادگاهش تقبل کند.

 تارنمای 'کورا' روز یکشنبه با درج این خبر نوشت: دمبله قصد دارد تا این مسجد را در شهر زادگاه مادرش در یکی از روستاهای جنوب موریتانی بنا کند.

تیم ملی فوتبال فرانسه در فینال جام جهانی روسیه موفق شد با نتیجه 4 – 2 کرواسی را شکست داده و برای دومین بار جام طلایی را به پاریس ببرد.

مطابق اظهارات مقامات فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، قهرمان این دوره جایزه ای معادل 38 میلیون دلار دریافت می کند.

ستاره تیم ملی فرانسه در موریتانی مسجد می سازد

بازیکن 21 ساله تیم ملی اسپانیا و مهاجم بارسلونا؛ علاوه بر اینکه در فصل گذشته مقام قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانیا را از آن خود کرد، در فصل 2016 – 2017 با تیم دورتموند عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان را نیز کسب کرد.
علاوه بر این، او در فصل 2015- 2016 جایزه بازیکن جوان لیگ یک فرانسه را از اتحادیه ملی فوتبالیست های حرفه ای این کشور (UNFP) دریافت کرد.

این بازیکن آفریقایی تبار در 13 ژوئن 2017 (23 خردادماه 96) در بازی دوستانه مقابل انگلیس که با پیروزی 3 – 2 فرانسوی ها خاتمه یافت؛ نخستین گل ملی را در کارنامه خود ثبت کرد.

براساس گزارش منتشر شده در اطلاعات نامه جهان (مرجعی که به صورت سالیانه توسط سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا 'CIA'منتشر می شود) موریتانی، کشوری در شمال غربی آفریقا بوده که بیش از 90 درصد جمعیت چهار میلیون نفری آن را مسلمانان تشکیل می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره تیم ملی فرانسه در موریتانی مسجد می سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..