تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقای دوربین دیجیتال RX100 V سونی +تصاویر

ارتقای دوربین دیجیتال RX100 V سونی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی در سکوت خبری دوربین‌های RX100 V خود را که سال گذشته تولید و روانه بازار کرده بود، ارتقا داد. این ارتقا باعث نشده است که نام این محصول تغییر کند و هنوز با مدل RX100 V شناخته می‌شود اما در وبسایت این کمپانی با مدل DSC-RX100M5A به فروش می‌رسد که جایگزین نمونه سال قبل خود شده است.

RX100 V جدید دارای پردازنده BIONZ X است که روی مدل جدید RX100 VI هم کار گذاشته شاده است. لنز چشمی این دوربین (Eye AF) پیشرفت بیشتری کرده است و به جای 150 فریم، با سرعت 223 فریم در ثانیه عکسبرداری می‌کند. کاربری بهتر و بهبود یافته در این دوربین بدان معنی است که تأخیر منظره‌یاب الکترونیکی و رابط کاربری آن کاهش یافته است. در آخر باید گفت که RX100 V دارای یک منوی جدید است که با نام «My Menu» در این دوربین دیده می‌شود.

دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دوربین دیجیتال تغییری نکرده است و با قیمتی حدود هزار دلار و فقط در آمریکا در حال فروش است. خبر تغییر این مدل دوربین در آمریکا یک خبر بد است که می‌توان آن را به قیمت بالای آن اضافه کرد اما در کل این دوربین یک دوربین بسیار کارآمد است که می‌تواند کار دوربین‌های حرفه‌ای عکاسان چیره‌دست جهان را انجام دهد.

ارتقای دوربین دیجیتال RX100 V سونی +تصاویر

ارتقای دوربین دیجیتال RX100 V سونی +تصاویر

ارتقای دوربین دیجیتال RX100 V سونی +تصاویر

ارتقای دوربین دیجیتال RX100 V سونی +تصاویر

انتهای پیام/

مدل جدید دوربین دیجیتال سونی +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقای دوربین دیجیتال RX100 V سونی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..