تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بازی Call Of Duty Wwii +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های سریالی از جمله بازی هایی هستند که توانسته اند به راحتی در بین افراد محبوبیت خود را پیدا کرده و بنوعی مشتریان خود را جذب کند. یکی از این بازی های سریالی بازی Call Of Duty است که طرفداران مخصوص خود را دارد و هر بار با ارائه نسخه جدید گیمرها را دعوت به آزمایش یک تجربه جدید می کند.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا شما را با بازی Call Of Duty Wwii آشنا نماید، پس اگر طرفدار بازی Call Of Duty هستید این مطلب را از دست ندهید.

معرفی بازی Call Of Duty Wwii +تصاویر

بازی Call Of Duty Wwii

بازی Call Of Duty Wwii  یا ندای وظیفه از ابتدا جزء بهترین بازی‌های شوتر اول شخص  چه از نظر داستان و شخصیت‌ها و چه از نظر گیم پلی محسوب می شود.

این بازی با اکشن‌های هیجان انگیزش همیشه برای ما خاطره ساز بوده است اما این اواخر این سری بازی محبوب کیفیت خود را نسبت به قبل از دست داده بطور مثال؛ این بازی ما را به آینده‌ای دور برده و مانند فیلم‌های جنگ ستارگان بازیکنان را درگیر نبرد‌های فضایی کرده است و  یا در Black Ops 3 این بازی به یک بازی کاملا آنلاین تبدیل شده بود، اما باید این‌ها را بگوییم که در هر کدام موفق عمل کرده است.

دانلود کنید: بازی ای که 30 میلیون بار دانلود شده را از دست ندهید

اما به جرات می توان گفت که هیچکدام به اندازه ماجرا‌های کاپیتان پرایس جذاب نبوده است و جدید‌ترین نسخه این سری از آینده ناگهان به زمان جنگ جهانی دوم سفر کرده و ما را درگیر این جنگ خونین می‌کند. اولین کاری که اسلج‌همر در رابطه با Call of Duty: WWII باید انجام می‌داد، خلق یک بخش داستانی خوب بود که خب تا حد خیلی زیادی هم در این راه موفق شده است.

معرفی بازی Call Of Duty Wwii +تصاویر

در ابتدای بازی با شخصیت‌های آن از جمله دنیلز، زوسمن، پیرسون و بقیه آشنا شده و بلافاصله وارد یکی از مهم‌ترین نبرد‌های جنگ جهانی دوم یعنی نبرد نرماندی می‌شویم.

دانلود کنید: 10 بازی سرگرم کننده برای اندرویدی ها

در واقع Call of Duty: WWII از همان ابتدا و با این مرحله، نشان می‌دهد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ زیرا با وجود اینکه ما پیش از این در فیلم‌هایی، چون نجات سرباز رایان یا بازی‌های مختلف بار‌ها و بار‌ها نبرد ساحل نرماندی را دیده و تجربه کرده‌ایم، ولی این مرحله در Call of Duty: WWII کماکان لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است و سازندگان موفق شده‌اند با خلق یک سری صحنه‌های سینمایی، از انفجار قایق‌ها گرفته تا تکه پاره شدن سرباز‌ها در اثر انفجار و برخورد تیر، آن عمق فجیع بودن این نبرد را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند و افتتاحیه‌ای عالی برای بازی خودشان رقم بزند.

بیشتر بخوانید: معرفی شاخصه‌های جدید Call of Duty Black Ops 4 +تیزر 

بخش داستانی در ادامه هم این کیفیت را کمابیش حفظ می‌کند؛ به طوری که اولا تنوع بسیار خوبی دارد و هرگز روی دور تکراری شدن نمی‌افتد و در هر مرحله، شاهد تجربه‌ای جدید و جذاب هستیم.

بطور مثال، در حالی که در یک مرحله با ماشین به دنبال یک قطار می‌افتیم، در مرحله‌ای دیگر با لباسی مبدل وارد پایگاه نازی‌ها می‌شویم تا راه را برای بازپس‌گیری پاریس از دست نازی‌ها هموار کنیم.

معرفی بازی Call Of Duty Wwii +تصاویر

همچنین مراحل دیگری مانند، کنترل تانک و هواپیما هم در بازی تعبیه شده‌اند تا تنوع مراحل Call of Duty: WWII در کل بالا باشد و هرگز در طول تجربه بازی، حس نکنید که در حال تجربه مطلبی تکراری هستید و سازندگان تنها برای طولانی‌تر کردن بازی در آن قرار داده‌اند.

در اصل، استودیو اسلج‌همر در حالی که می‌توانست با کش دادن بازی تجربه‌ای مثلا ۱۵ ساعته را برای گیمر به ارمغان بیاورد، سعی کرده تا تجربه‌ای کوتاه‌تر، ولی متنوع و سراسر هیجان ارائه کند و تا حدود زیادی هم در این امر موفق شده است. البته در کنار داستان خوب این شماره، چیزی که این روز‌ها مهم‌ترین دلیل برای خرید یک نسخه از ندای وظیفه محسوب می‌شود، بخش چند نفره بازی است.

همچون نسخه‌های پیشین باز هم شاهد نبرد‌های کوچکی هستیم که اکثرا در بین ۶ نفر در هر تیم برگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی خونین‌ترین بازی‌های موجود در بازار 

این نکته را باید در نظر گرفت که همچنان همان مود‌های قدیمی‌تر در بازی در موجود است و مهمترین تفاوت این نسخه و نسخه‌های قدیمی تر در نداشتن لباس‌های ویژه است، اما باید گفت که کاراکتر شما خیلی خوب می‌پرد! جدا از این موارد سبک بخش تک نفره نیازی به بسته‌های سلامتی ندارید و با اندکی کاور گرفتن، سلامتی شما پر می‌شود.

البته حالا کلاس‌های بازی با اسامی متفاوتی مانند نیروی زمینی یا هوا دریا و ... نشان داده می‌شود که در باطن امر هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌کند و فقط شامل یک تغییر اسم و اضافه شدن چند کلیپ جدید است. بخش دیگر بازی Call of Duty: WW۲ حالت زامبی آن است که خب ساخته اسلج‌همر در این زمینه کیفیت خیلی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی Blade Reborn +تصاویر 

این قسمت در Call of Duty: WWII جذابیت خوبی دارد و می‌تواند پس از اتمام بازی، به‌عنوان یک سرگرمی طولانی‌مدت در نظر گرفته شود. به‌علاوه سازندگان در این قسمت سعی کرده‌اند تا داستانی را هم روایت کنند که خب کیفیت نسبتا خوبی هم دارد.

معرفی بازی Call Of Duty Wwii +تصاویر

از طرف دیگر، همان‌طور که پیش از این هم وعده داده شده بود، بخش زامبی بازی در ارائه یک تجربه ترسناک هم نسبتا موفق عمل می‌کند و حمله ناگهانی یک زامبی وحشی از پشت سر یا ظاهر شدن ناگهانی آن‌ها از جایی که اصلا انتظارش را هم ندارید، جامپ‌اسکر‌های خوبی را در بازی پدید آورده است.

بخش زامبی بازی همچنین یک سری ویژگی‌های شخصی‌سازی نیز دارد و به مرور زمان و با پیشرفت در بازی، می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید که حس پیشرفت را به‌خوبی منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: نگاهی بر رقابتهای بازی های سه بعدی اندرویدی در 2015 

برای عرضه Call of Duty: WWII انتظار بسیاری کشیدیم و البته علی‌رغم این‌که WWII دقیقاً همانی نبود که می‌خواستیم، اما چندان نیز ما را ناامید نکرد.

داشتن بخش داستانی بسیار قوی با وجود اشکالات زیاد در بخش آنلاین و نواقصی که تا بدین‌جای کار از سوی استدیوی سازنده و ناشر برطرف نشده‌اند، باعث شده تا این نسخه نتواند آن بازی کاملی که دلمان می‌خواست باشد.

اما مهم‌ترین دستاورد این شماره را باید بازگشت به اصالت و ریشه سری دانست، اصالتی که سال‌های زیادی بود که از یاد رفته و عرضه بازی‌ های تکراری نمی‌توانست راه زیادی در جهت پیشرفت این سری بازی محبوب بردارد. پس باید انتشار WWII را به فال نیک گرفت تا این سری در ادامه نیز در راه مناسب و درستی قدم بردارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بازی Call Of Duty Wwii +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..