تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با زوم‌گپ، هر آنچه می‌خواهید از زومیت بپرسید

زوم‌گپ؛ اولین برنامه زنده هفتگی زومیت که در آن قصد داریم در فضایی دوستانه با شما کاربران همیشگی به‌صورت زنده به صحبت بنشینیم.

برای اولین بار تصمیم گرفتیم در برنامه‌‌ای زنده‌ به‌صورت اینترنتی با شما همراهان همیشگی زومیت، در ارتباط باشیم. هدف اصلی از برنامه‌ی زوم‌گپ، پاسخ به‌تمامی سؤالات کاربران حول محور فناوری و تمامی حواشی آن است. این برنامه روز پنجشنبه مورخ چهارم مرداد، ساعت ۱۱:۳۰ به صورت زنده از طریق همین پست، کانال آپارات و اینستاگرام زومیت پخش خواهد شد و کارشناسان زومیت به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. سوالات مطرح شده می‌توانند حول موضوعات زیر باشد:

دنیای فناوری و مباحث پیرامون آنخودرو و تکنولوژی‌های آنمباحث علمی (شاخه‌های فعال در زومیت)دنیای کسب‌و‌کار، استارتاپ‌ها و چالش‌های آن‌ها در ایرانانتقادات و پیشنهادات حول فعالیت‌های زومیت

همچنین می‌‌توانید سوال و نکات مبهم خود در خصوص بازار داخلی، شرایط خاص آن، قوانین موجود در حوزه‌های مختلف که نیازمند پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح و سازمان‌های مربوطه است، را مطرح کنید تا زومیت با پیگیری این موارد، نتیجه را به اطلاع شما برساند.

در زومیت آماده این هستیم که به سؤالات شما به‌صورت مفصل بپردازیم، به همین دلیل این موضوع مستلزم دریافت سوالات شما، پیش از برنامه زنده است؛ به همین دلیل از شما تقاضا داریم از طریق نظرات این مطلب، پست مربوط به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل با هشتگ #زومگپ یا #Zoomgap سؤالات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. در برنامه زنده ضمن بررسی این دسته سؤالات، سعی می‌کنیم به‌تمامی سؤالات همان لحظه شما نیز پاسخ دهیم.

شما می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌های همین مطلب، آدرس ایمیل zoomgap@zoomit.ir، حساب تلگرام @myzoomit_pm با ذکر هشتگ‌های فوق هرگونه سوال خود را از ما بپرسید اما فراموش نکنید که پیگیری تمامی سوال‌های شما و پاسخ به آن‌ها تنها در برنامه به صورت زنده خواهد بود. البته پس از پایان برنامه زنده، فایل آفلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

این مطلب در روز پنجشنبه مجدد به‌روز خواهد شد. با زومیت همراه باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با زوم‌گپ، هر آنچه می‌خواهید از زومیت بپرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..