تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات امدادرسانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

خبرگزاری ایسنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آخرین جزئیات امدادرسانی در طی زلزله امروز در تازه‌آباد کرمانشاه را تشریح کرد.

شاهین فتحی در گفت‌وگویی در مورد آخرین جزئیات امدادرسانی در مناطق متاثر از زلزله ۵.۹ ریشتری که امروز در تازه‌آباد کرمانشاه به وقوع پیوست، اظهار کرد: بر اساس اعلام اورژانس کشور این زلزله ۱۴۶ مصدوم داشت که مصدومیت ۱۰۳ نفر ترومایی و ۴۳ نفر غیرترومایی بود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: ۱۵ نفر از این مصدومان توسط امدادگران هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین مسیر شرق به غرب جوانرود به ثلاث باباجانی که مسدود شده بود، توسط راهداری بازگشایی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات امدادرسانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..