تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی وقایع ۱۰۰ سال پیش جهان از رهگذر سیاست

این کتاب به زعم ناشر اولین مطالعه بین‌المللی در مورد اتفاقات سال ۱۹۱۷ است که نقطه عطفی در تاریخ جنگ جهانی اول و انقلاب در دنیای جدید بود.

کتاب «۱۹۱۷؛ جنگ، صلح و انقلاب» به بررسی چگونگی انتقال جنگ جهانی اول، ادامه آن و چگونگی شدت گرفتن آن می‌پردازد. نویسنده با کمک گرفتن از تصاویر و نقشه‌ها و با آمیختن تاریخ سیاسی و نظامی کشورهای درگیر به مسائل مربوطه می‌پردازد.

«دیوید استیونسون» مولف کتاب‌های تاریخ جنگ جهانی اول (انتشارات پنگوئن، ۲۰۰۴)،پشت به دیوار: پیروزی و دفاع در ۱۹۱۸ (انتشارات پنگوئن، ۲۰۱۱) و رقابت تسلیحانی در سیاست بینالمللی از قرون ۱۹ تا ۲۱ (انتشارات او یو پی، ۲۰۱۶) است.

کتاب جدید استیونسون، «۱۹۱۷؛ جنگ، صلح و انقلاب» را انتشارات دانشگاه آکسفورد در قالب ۴۳۰ صفحه منتشر کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی وقایع ۱۰۰ سال پیش جهان از رهگذر سیاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..