تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والیبال نشسته ایران برای هفتمین بار قهرمان جهان شد

صراط:

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی مردان جهان بعدازظهر امروز با برگزاری دیدار نهایی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در فینال این دوره از رقابت‌های تیم ملی کشورمان به مصاف بوسنی رفت و موفق شد این حریف را 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 18، 25 بر 13 و 25 بر 20 مغلوب کند.

این برای هفتمین بار است که تیم ملی ایران به مقام قهرمانی جهان دست پیدا می‌کند. ملی‌پوشان ایران پیش از این در سال‌های 1984، 1986، 1990، 1994، 1998 و 2010 به مقام قهرمانی رسیده بودند. نایب قهرمانی در سال 2006 و عنوان سومی در سال‌های 2002 و 2014 از دیگر عناوین تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات قهرمانی جهان است.

تیم ایران در مرحله گروهی از سد ژاپن، آلمان و روسیه گذشت، سپس در مرحله یک‌چهارم نهایی مصر را مغلوب کرد و در نیمه نهایی هم تیم اوکراین را شکست داد.

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان در بخش بانوان نیز برگزار شد که تیم ایران به مقام نهمی رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والیبال نشسته ایران برای هفتمین بار قهرمان جهان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..