تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه‌های مجدد سرمربی و مدیر تیم از باشگاهها استیلی: نتیجه نگیریم فوتبال ایران ضرر می‌کند

بازدید سلطانی‌فر و صالحی امیری از آخرین اردوی تیم فوتبال امید

در شرایطی که تیم فوتبال امید کشورمان آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را پشت سر می گذارد کرانچار سرمربی و حمید استیلی مدیر تیم امید هنوز از در اختیار نداشتن کامل بازیکنان از چندین باشگاه گلایه‌مند هستند.

سرویس ورزشی-

آخرین اردوی تیم فوتبال امید ایران قبل از شروع بازی‌های آسیایی از دیروز آغاز شد. طبق برنامه قرار بود تیم امید امروز عازم اربیل عراق شود و طی روزهای 3 و 6 مرداد دو بازی دوستانه مقابل تیم امید عراق برگزار کند، اما با توجه به مشکلی که برای پرواز اختصاصی تیم امید با هواپیمایی آتا به عراق به وجود آمد برنامه این تیم دچار تغییر شد. طبق اعلام حمید استیلی تیم امید با یک روز تاخیر در روز 2 مرداد راهی اربیل عراق می‌شود. شاگردان زلاتکو کرانچار همچنین با یک روز تعویق طی روزهای 4 و 7 مرداد با تیم امید عراق بازی خواهند کرد و سپس روز هشتم مرداد به ایران بازمی‌گردند. طبق اعلام استیلی بازیکنان پس از بازگشت به ایران، ۴ روز در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گیرند و سپس ۱۳ مرداد راهی چین می‌شوند و بعد از انجام یک بازی دوستانه به جاکارتا می‌روند.
اما دیروز و در شروع آخرین اردوی تیم امید در تهران مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در محل کمپ تیم‌های ملی فوتبال حاضر شدند تا از وضعیت تیم امید در راه حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا بازدید کنند.
در این بازدید وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با بازیکنان و کادر فنی تیم امید گفت‌وگو کردند و همچنین حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال پیراهن شماره ۸ تیم ملی المپیک را به این دو نفر اهدا کرد. در ادامه سلطانی‌فر و صالحی امیری به همراه تاج، ساکت و باقی اعضای فدراسیون فوتبال از بخش‌های مختلف کمپ تیم‌های ملی بازدید کردند.
کرانچار: باشگاه‌ها باید افتخار کنند که
 بازیکنانشان را به تیم امید بدهند
زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با ابراز خرسندی از حضور مقامات ورزش کشور در تمرین این تیم خواستار پاسخگویی باشگاه‌ها در قبال مردم ایران شد. وی با بیان اینکه این اقدام زیبایی بود که وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک به تمرین تیم امید آمدند و با آمدنشان انگیزه زیادی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند؛ افزود: این نشان‌دهنده این است که تا چه حد توجهات به بازیکنان زیاد است. بازیکنان متوجه خواهند شد که به همان اندازه، قرار است انتظارات زیاد باشد. از طرفی این زمینه برای من هم فراهم شد که انتظارات فوتبالی‌ها را عنوان کنم.
او ادامه داد: ما در شروع تمریناتمان تاخیر نداشتیم. همان‌طور که باشگاه‌ها هم تمریناتشان را شروع کرده‌اند و از همان موقع توانستیم بازیکنان را به اردو بیاوریم. این که ما با بازیکنان زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی می‌رویم نشان‌دهنده این است که هدف ما صعود به المپیک است. در بازی‌های آسیایی به تجربه بازیکنانمان افزوده می‌شود چرا که در مقابل بازیکنانی که از آنها کمی بزرگ‌تر هستند بازی خواهند کرد اما به این معنا نیست که ما در بازی‌های آسیایی به دنبال نتیجه نیستیم و با تمام قدرت به نتایج آسیایی هم حمله‌ور خواهد شد.
سرمربی تیم امید اضافه کرد: فکر می‌کنم باید باعث افتخار باشگاه‌ها باشد که بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا به دو رقابت بزرگ قاره‌ای و جهانی بروند اما این که بعضی از باشگاه‌ها از انجام این کار ممانعت کردن مسئولان آنها باید برابر ملت ایران پاسخگو باشند و بگویند چرا بازیکنانشان را برای بازی در دو رقابت مهم بین‌المللی در اختیار تیم ملی قرار نداده‌اند.
تیم امید بچه سرراهی است
حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید هم در حاشیه تمرین تیم امید در مورد اینکه خیلی از باشگاه‌ها بازیکن ندادند، گفت: بله، متأسفانه این اتفاق افتاده است. ما ۳۰ نفر دعوت کردیم. رضا شکاری و امید نورافکن لژیونر هستند، سینا زامهران هم مصدوم است. باید ۲۷ نفر به اردو می‌آمدند که الان فقط ۱۷ نفر حضور دارند. همه این بازیکنان مهره‌های مدنظر ما هستند. تراکتورسازی، سایپا، نساجی، ذوب‌آهن و... به ما بازیکن ندادند. پرسپولیس با وجود اینکه از پنجره نقل و انتقالات محروم است ۳ بازیکن خود را در اختیار قرار داده و قرار است مهدی قائدی هم از استانبول به ما اضافه شود. هیئت رئیسه مصوبه‌ای را به تصویب رسانده که باید باشگاه‌ها دو بازیکن در اختیار تیم امید قرار دهند. بازیکن در این مورد مقصر نیست بلکه باشگاه‌ها باید همکاری کنند، همیشه می‌گوییم تیم امید بچه سرراهی است اما بر اساس این مصوبه باشگاه‌ها ملزم به همکاری بودند.
وی با بیان اینکه کی‌روش گاهی اوقات روی موضوعی محکم می‌ایستد و این مسئله جواب هم می‌دهد، افزود: شما می‌بینید هرجا روی موضوعی محکم نمی‌ایستیم چه می‌شود، همیشه برخورد سخت و محکم جواب می‌دهد. ما باید به قوانین احترام بگذاریم، درست است که این بازی در تاریخ فیفادی برگزار نمی‌شود، اما ما قوانین داخلی هم داریم که ملزم به اجرای آن هستیم. باید همه به قوانین احترام بگذاریم و در غیر‌ این‌صورت کمیته انضباطی در مورد این مسئله تصمیم‌گیری می‌کند.
استیلی در مورد اینکه اگر تیم امید نتیجه نگیرد چه می‌شود، افزود: اگر با وجود این مشکلات نتیجه نگیریم، فقط فوتبال ایران ضرر می‌کند. الان ۴۰ سال است که همین مشکلات وجود دارد و ما نتیجه نمی‌گیریم. برای اولین بار قصد داریم با بازیکنان زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی برویم که همه این نفرات می‌توانند در المپیک هم بازی کنند. قبل از این چنین شرایطی وجود نداشت. با وجود اینکه امسال هیئت رئیسه مصوبه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته امیدواریم این مشکل حل شود. وی در پایان در مورد اینکه اگر تیم امید در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی نگیرد آیا ممکن است در کادر فنی تغییری به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: قرارداد کرانچار تا پایان المپیک ۲۰۲۰ است. شما الان می‌بینید ما تا شروع بازی‌های آسیایی زمان کمی داریم و در همین مدت هم خیلی از بازیکنان به اردو نیامدند. همه هدف ما المپیک ۲۰۲۰ است.
استیلی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:امروز(دیروز) طبق اعلام روابط عمومی کمیته المپیک متوجه شدیم قرعه‌کشی بازی‌های آسیایی هم تغییر کرده است. مثل اینکه اشتباهی به وجود آمده و نام امارات و فلسطین به قرعه‌کشی اضافه شده است، از این اتفاق تعجب می‌کنیم. اگر چنین مشکلی در کشور ما به وجود می‌آمد، هزار مسئله از این بحث درست می‌کردیم. با  این وجود قرار است فردا (امروز) قرعه‌کشی جدید آغاز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه‌های مجدد سرمربی و مدیر تیم از باشگاهها استیلی: نتیجه نگیریم فوتبال ایران ضرر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..