تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اردوی تيم ملی بزرگسالان كاراته برای حضور در بازی‌های آسیایی

سرمربي تيم ملي كاراته بزرگسالان با آغاز اردوی آماده‌سازی تيم ملی برای حضور در بازي‌های آسيايي از صبح امروز خبر داد.


سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان اظهار داشت: 3 مرحله اردوی آماده‌سازی تا اعزام به بازی‌های آسیایی در پیش داریم و کاراته‌کاها تمرینات فنی و بدنسازی را در دستور کار دارند و هر چه به زمان مسابقات نزدیک می‌شویم تمرینات هم به صورت تخصصی‌تر دنبال خواهد شد.
وی در ادامه افزود: ذبیح اله پورشیب، امیر مهدی زاده، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری 4 کاراته کای اعزامی به بازی‌های آسیایی هستند که تمرینات خود را از صبح فردا اغاز می‌کنند. ضمن اینکه نفراتی هم با نظر کادر فنی برای حضور در لیگ جهانی آلمان به اردو از روز دوشنبه(امروز) اضافه خواهند شد.
هروی با‌اشاره به اینکه به جز در پیش بودن بازی‌های آسیایی از سایر رقابت‌ها غافل نیستیم، گفت: به هر حال بحث رنکینگ برای المپیک 2020در میان است و باید بازیکنان را زیرنظر داشته و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل کاراته ایران استفاده کنیم.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان درخصوص نتایج کسب شده تیم دانشجویان در رقابت‌های جهانی، گفت: به تیم کاراته دانشجویان و جامعه بزرگ کاراته ایران بابت موفقیت کسب شده تبریک می‌گویم. این نتایج حاصل وجود یک جامعه باثبات و همدل بوده و کار یک فرد نیست بلکه کاری گروهی است که روز به روز شاهد افتخارآفرینی ملی‌پوشان کاراته در آوردگاه‌های بین‌المللی هستیم.
در پایان یازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان جهان ۲۰۱۸ ژاپن، کاروان ایران با کسب ۱ طلا، ۴نقره و ۵ برنز نایب قهرمان شد و کومیته تیمی مردان نیز به مدال نقره رسید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اردوی تيم ملی بزرگسالان كاراته برای حضور در بازی‌های آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..