تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدرضا خباز به جای محمدرضا صالحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی«محمدرضا خباز» به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی انتخاب شد.

در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، استاندار پیشنهادی خراسان شمالی از هیات وزیران رأی اعتماد گرفت.

بر این اساس، اعضای دولت آقای محمدرضا خباز را به عنوان استاندار خراسان شمالی منصوب و از زحمات و خدمات استاندار پیشین تشکر کردند.

رئیس جمهور آقای خباز را از چهره های فعال و مؤثر دانست که همواره در مسئولیت‌هایی که به عهده گرفته، موفق بوده است.

دکتر روحانی همچنین با توجه به اهمیت استان خراسان شمالی از جهات مختلف بویژه جاذبه‌های تاریخی و باستانی و مسیر راه زائرین امام رضا(ع)، بر توسعه گردشگری و تلاش برای افزایش اشتغال و بهبود زندگی مردم تأکید کرد.

وی توسعه راه آهن استان و اتصال آن به گلستان به جهت اهمیت اقتصادی و توریستی و بهره گیری از زیرساخت های ارتباطی در جهت توسعه اشتغال های نوین و توسعه پتروشیمی را از برنامه های استاندار ذکر نمود و برای ایشان در پیشرفت هرچه بیشتر استان آرزوی موفقیت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدرضا خباز به جای محمدرضا صالحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..