تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث زباله سوز 3200 تنی در تهران

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در جلسه ای مشترک که با حضور علی نیازی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، عبدلی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار و دیگر مسوولین برگزار شد، در خصوص موضوعات سازمان مدیریت پسماند درباره استحصال گاز متان و احداث زباله سوز 3200 تنی و نیز تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی و راه اندازی زون صنعتی در میدان مرکزی میوه و تره بار و انتخاب سرمایه گذار و نیز موضوع بنکداری بحث و تبادل نظر کردند.

یزدانی در این جلسه پس از ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات فوق گفت: استحصال گاز متان با متقاضیان حضور در این عرصه به مرحله نهایی رسیده است و ان شاءالله بزودی این کار به سرانجام خواهد رسید.

وی در خصوص احداث زباله سوز 3200 تنی نیز گفت: پس از اعلام فراخوان و بررسی‌های کارشناسی و فنی از میان شرکت‌هایی که به مرحله نهایی رسیدند؛ شرکتی که دارای تمامی شرایط لازم برای این امر با محوریت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران باشد، بزودی انتخاب خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه و پس از ارائه توضیحات رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار در خصوص راه اندازی زون صنعتی و بنکداری مقرر شد که پس از مکاتبه با معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دریافت مجوز فراخوان، اجرای پروژه براساس توافق انجام شده پس از انجام مطالعات فنی لازم توسط سازمان سرمایه گذاری و طی مراحل قانونی و اعلام فراخوان انجام شود و سرمایه گذار این بخش نیز تعیین شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث زباله سوز 3200 تنی در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..