تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از هنرمندان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن عیادت از سید ضیاءالدین دری که در بیمارستان پیوند اعضای بو‌علی سینا بستری است، روند درمانی این هنرمند ملی را بررسی و دستوراتی در این خصوص صادر کرد.

وی در حاشیه‌ی عیادت از دری، هنر را مقوله‌ای تاثیرگذار در جامعه خواند که می‌تواند نقش چشمگیری در ارتقای فرهنگ ملت‌ها داشته باشد.

بهادر با اشاره به جایگاه هنرمندان در کشور، گفت: دست اندرکاران سلامت نیز به این موضوع باور داشته و همواره در کنار هنرمندان بوده و هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت پیوند دو موضوع مهم سلامت و هنر تاکید کرد و تولید آثار هنری و رسانه‌ای با مضامین سلامت را راهکاری موثر برای نهادینه سازی آموزش‌های بهداشتی درمانی در کشور دانست.

براساس این گزارش، بهادر همچنین ضمن عیادت از یدالله صمدی دیگر هنرمند ملی بستری در بیمارستان پیوند عضو بوعلی سینا، بر روند درمان او نظارت کرد.

سید ضیاءالدین دری نویسنده، تهیه کننده و کارگردان از حدود سه روز قبل برای پیوند کبد در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا بستری شد
انتهای پیام/ر

عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی از هنرمندان بستری در بیمارستان بوعلی‌سینا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از هنرمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..