تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی 2400 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

ساعت: 18:55 منتشر شده در مورخ: 1397/04/31 شناسه خبر: 1389567

استاندار اردبیل از بازسازی 2400 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنامجو ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت روند بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده کرمانشاه اظهار داشت: اهمیت به مسئله بازسازی و مقاوم‌سازی به عنوان یک اصل اساسی و لازم مدنظر است و با توجه به این که زلزله کرمانشاه یک تجربه تلخ بود به همین دلیل نیاز است این مسئله با جدیت و اهتمام ویژه مورد توجه واقع شود.

 

وی با اشاره به این که با تلاش‌های انجام یافته در حال حاضر ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اردبیل جزو ستادهای معین برتر منطقه معرفی شده است افزود: کمک به آسیب‌دیدگان یک وظیفه همگانی است همین طور که اردبیل نیز این تجربه تلخ را چندین سال پیش حس کرده بود و به این موضوع واقف است.

استاندار اردبیل بیان کرد: از جمله اقدامات بنیاد مسکن استان می‌توان به عملیات آواربرداری نزدیک به دو هزار و 500 واحد مسکونی تخریب شده، تجهیز و استقرار ستاد معین بازسازی برای 77 روستای دشت ذهاب و بازسازی 2 هزار و 400 واحد مسکونی اشاره کرد.

 

بهنامجو تصریح کرد: عملیات اجرایی برای دو هزار و 200 واحد ادامه دارد که یک هزار و 600 واحد تا حد پوشش سقف رسیده است و بیش از 500 واحد مسکونی آماده بهره‌برداری شده است که در این زمینه تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته شایسته تحسین و قدردانی است.

 

وی ضمن تقدیر از اقدامات شایسته تحسین علی دایی نیز اظهار کرد: قبولی بازسازی خانه‌های روستای روستای آسیب دیده مله رولان ازتوابع شهرستان سرپل ذهاب یک اقدام بسیار پسندیده است که با نظارت ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

 

بهنامجو با بیان این که تمام تلاش ما خدمات‌رسانی مطلوب به آسیب‌دیدگان است گفت: با تلاش‌های انجام یافته پیش‌بینی شده تا قبل از فرا رسیدن سالگرد زلزله دلخراش همه خانوار تحت عملیات ستاد معین بازسازی این نهاد مقدس در خانه‌های نوساز و مقاوم شده مستقرشوند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی 2400 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..