تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشیدنی که کبدتان را از بین می‌برد/ ساخت تشکی مناسبِ بیماران سوخته/ فست فود‌هایی با طعم ترسناک ابتلا به اختلال روانی مانیا/ والزارتان این ۸ شرکت دارویی ممنوع شد

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

نوشیدنی که کبدتان را از بین می‌برد/ بدون استفاده از دارو فشار خون خود را کاهش دهید/ غذا‌هایی که شکمتان را چاق می‌کند/ حقایقی شگفت انگیز درباره خواب دیدن
با شروع فصل تابستان افراد بطری‌ها را پر از آب می‌کنند و آن را داخل فریزر می‌گذارند تا یخ بزند و زمانی که بیرون می‌روند از آن استفاده کنند اما از مضرات این کار غافل هستند.

ساخت تشکی مناسبِ بیماران سوخته برای اولین بار در دنیا/ سنگ‌هایی که بر سر راه تولید تجهیزات پزشکی انداخته می‌شود
تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی با وجود تلاش متخصصان و دستیابی به دانش روز دنیا مشکلات بسیاری دارند.

فراهم نکردن محیط کسب و کار مناسب، جوانان را از کشور فراری می‌دهد/ از سیاست مدارانی که پول مردم را خرج می‌کنند، نمی‌توان انتظار نوآوری داشت
ستاری گفت: سیاست مدارانی‌ که با پول مردم پژوهشگاه تأسیس می‌کنند، نمی‌توانند سبب نوآوری در کشور شوند.

با این دسر خوش رنگ و خنک چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی دسر را به علت داشتن بتاکاروتن در سلامتی چشم‌ها و تقویت بینایی مؤثر دانست.

مکمل‌های بدنسازی مجاز را از کجا تهیه کنیم؟
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به فروش پودر‌های بدنسازی در فروشگاه‌ها درباره مراکز مجاز خرید این محصولات توضیحاتی داد.

والزارتان این ۸ شرکت دارویی ممنوع شد
جهانپور گفت: بیماران فشارخونی که از والزارتان استفاده می‌کنند داروی هفت شرکت ایرانی و یک برند خارجی را مصرف نکنند.

همه چیز درباره نارسایی قلبی/ چرا قلب به باتری نیاز پیدا می‌کند؟
دبیر علمی بیستمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق ایران با اشاره به نقش عارضه پرفشاری خون در ابتلا به نارسایی قلبی گفت: از هر ۱۰۰ نفر ایرانی ۲ نفر به نارسایی قلبی مبتلا می‌شوند.

فست فود‌هایی با طعم ترسناک ابتلا به اختلال روانی مانیا
فست فود و گوشت‌های فرآوری شده از خوراکی‌های محبوب در دنیا هستند اما در پشت طعم لذیذ آنها، خطر ابتلا به بیماری‌های خطرناک اعصاب و روان وجود دارد.

انواع روغن‌های خوراکی و خواص آنها/ مهمترین نکاتی که باید درباره برچسب محصولات غذایی بدانید
کارشناس مسئول اداره نظارت بر موادغذایی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران به بیان نکاتی درباره انواع روغن‌ها پرداخت.

زلزله ۵/۷ ریشتری هرمزگان را لرزاند/ اعزام تیم‌های ارزیاب به محل حادثه
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به زلزله ۵/۷ ریشتری در هرمزگان از اعزام تیم‌های ارزیاب به محل حادثه خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشیدنی که کبدتان را از بین می‌برد/ ساخت تشکی مناسبِ بیماران سوخته/ فست فود‌هایی با طعم ترسناک ابتلا به اختلال روانی مانیا/ والزارتان این ۸ شرکت دارویی ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..