تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی برانکو ایوانکوویچ برای الماس‌ها

 وحید امیری که عنوان کرده بود در صورتی که موفق به دریافت پیشنهاد مناسب اروپایی نشود به تمدید قرارداد با پرسپولیس و ادامه همکاری با سرخپوشان خواهد پرداخت در نهایت پای میز مذاکره با ترابزون اسپور ترکیه نشست و با قراردادی دوساله به این تیم پیوست.


این مساله در سمت مقابل نیز وجود دارد و فرشاد احمدزاده نیز که در فصل گذشته نمایش موفقی را در ترکیب این تیم داشت، در نهایت به پیشنهاد اروپایی خود پاسخ مثبت داد و او نیز از جمع سرخپوشان جدا شد تا برانکو ایوانکوویچ دو بازیکن با کیفیت و تاثیرگذار خود در دو سمت تهاجمی تیمش را از دست بدهد. این در شرایطی است که برانکو در مقطع پایانی فصل نیز با خروج پست هافبک تهاجمی ( محسن مسلمان) بیشتر بر پایه حرکات دو وینگر خود به دنبال نتیجه مقابل رقبا بود و اکنون این مساله بیشتر در تیم او مشهود خواهد بود.


اکنون پرسپولیس که از نقل و انتقالات محروم است و چهار بازیکن اصلی خود را  (وحید امیری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی) را از دست داده باید به دنبال جانشینی برای پست وینگر چپ و راست که در طول دو فصل اخیر به یکی از نکات قوت این تیم تبدیل شده است، باشد.


در حال حاضر از جمع بازیکنانی که قابلیت حضور در این پست را دارا هستند می توان به نام‌هایی مثل احمد نوراللهی، شایان مصلح، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و بشار رسن اشاره کرد.با این حال مهمتر از قابلیت این بازیکنان برای حضور در این پست، خالی بودن لیست و نیمکت پرسپولیس است که دست برانکو ایوانکوویچ را برای انتخاب‌های بیشتر خالی خواهد گذاشت.


با توجه به نیمکت خالی پرسپولیس خصوصا در مقطع نیم فصل ابتدایی، هر کدام از این بازیکنان در پست تخصصی خود بیشتر مورد نیاز برانکو و پرسپولیس خواهند بود. نوراللهی به بازیکنی غیرقابل تغییر در سیستم این تیم در پست هافبک دفاعی و در کنار کمال کامیابی نیا خواهد بود. امید عالیشاه نیز در طول برنامه آماده سازی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم در پست مهاجم به کار گرفته شده است. با این شرایط تنها شایان مصلح به عنوان نفر رزرو این بازیکنان در پست هافبک چپ و در کنار سیامک نعمتی و بشار رسن شناخته می‌شود.


کامیابی نیا در فصل گذشته اما در مقطعی به عنوان بازیکن آزاد و در پست وینگر راست برای این تیم نمایش موفقی داشت و نوراللهی نیز در سمت چپ توانست نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد. با این حال همانطور که گفته شد نیمکت خالی پرسپولیس باعث خواهد شد تا برانکو ایوانکوویچ برای جابجایی نفرات با دردسر بزرگی همراه شود و نگرانی بزرگتر برای او محرومیت و مصدومیت‌های احتمالی در این مقطع باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی برانکو ایوانکوویچ برای الماس‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..