تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد وزارت اطلاعات با هزار کانال تگرامی

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه با هزار کانال و گروه تلگرامی وابسته به منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، ‌تجزیه‌طلب‌ها و فرقه های نوظهور برخورد کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علوی یادآور شد: ده‌ها هزار کانال تلگرامی وجود دارد که حکم واحدی ندارند، ما بر اساس منافع عالی نظام و امنیت ملی در مورد آنها رفتار می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم، وزارت اطلاعات کانال‌هایی که رسما محتوای ضد دین منتشر کرده یا بازنشر می‌کنند و توهین به خدا، انبیا و ائمه اطهار (ع) و قرآن را داشتند را شناسایی کرده و مدیران آنها را احضار کرده است.

وزیر اطلاعات همچنین گفت: وزارت اطلاعات با هزار کانال و گروه تلگرامی که فعالیت ضد امنیتی و ضد انقلابی داشتند برخورد کرده است، در این میان کانال‌های مربوط به منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، ‌تجزیه‌طلب‌ها و فرق نوظهور بودند که آنها را تحت اشراف اطلاعاتی قرار دادیم و بر اساس امنیت ملی با آنها برخورد کردیم./ ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد وزارت اطلاعات با هزار کانال تگرامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..