تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره‏های روایتگری در سپاه محمد رسول الله تهران

به همت موسسه حفظ آثارو نشر ارزش‏های دفاع مقدس برگزار شود

موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به منظور تربیت راویان دفاع مقدس اقدام به برگزاری دوره آموزش روایتگری کرده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به منظور تربیت راویان دفاع مقدس اقدام به برگزاری دوره آموزش روایتگری از میان مردان علاقه‌مند و واجدین شرایط نموده است.
در این دوره مباحثی همچون نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مروری بر عملیات‎های دفاع مقدس و هدف رزمندگان، دشمن شناسی، پاسخ به شبهات دفاع مقدس، درس‎ها و عبرت‎های دفاع مقدس، شهید شناسی، فن بیان، باید‌ها و نباید‌های روایتگری، مدیریت و تفکر امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.
داوطلبین می‌بایستی شرایط زیر را دادا باشند.
 داشتن حداقل ۲ سال سابقه بسیج فعال
 داشتن حداقل سن ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال
 داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا
 سلامت جسمانی


ایثارگران و رزمندگان مشمول بند‌های ذکر شده نمی‎باشند.


جهت ثبت نامه بت در دست داشن مدارک زیر به میدان سپاه- خیابان پادگان ولیعصر (عج) جنب حسینیه حضرت زهرا (س) موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس- مدیریت روایتگری مراجعه فرمایند.
- یک قطعه عکس ۳*۴ رنگی پشت زمینه سفید
- کپی کارت ملی
- کپی تمام صفحات شناسنامه کپی مدرک تحصیلی
- گواهی عضویت بسیج
- گواهی جبهه
- کپی کارت جانبازی یا گواهی جانبازی
همچنین زمان ثبت نام از تاریخ ۱/۵/۹۷ لغایت ۲۰/۵/۹۷ و دوره آموزش به مدت ۴ هفته (سه روز در هفته) است و نیز به داوطلبینی که دوره را با موفقیت طی نمایند، گواهی پایان دوره اهدا و از افراد آموزش دیده به عنوان راوی در کاروان‎های راهیان نور، مدارس و مراکز آموزشی و... استفاده خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷- ۷۳۲۵۵۶۳۲ مدیریت روایتگری تماس حاصل نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره‏های روایتگری در سپاه محمد رسول الله تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..