تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید تغییر ساعت کار ادارات دولتی

تغییر ساعت کاری اداره های و دستگاه های دولتی تا  15 مرداد ماه تمدید شد.

تمدید تغییر ساعت کار ادارات دولتیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان استاندار در ابلاغیه‌ای به همه دستگاه های اجرایی  ، شهرداری ها و موسسه های دولتی گیلان اعلام کرد : به دلیل تداوم گرمای هوا و زیاد شدن مصرف برق در استان ، تغییر ساعت کاری اداره های دولتی و دستگاه های اجرایی به غیر از بانک ها و بیمه هاي گیلان تا 15مرداد ماه تمدید شد.
سالاری افزود : بر این اساس از شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری ادارات دولتی از ساعت 6 و30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه و روزهای پنجشنبه از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه تعیین شده است.
وی گفت : ساعت کار بیمه ها و بانک ها به صورت معمول است.
استاندار گیلان تاکید کرد : دستگاه های اجرایی موظفند 30 دقیقه قبل از پایان ساعت اداری سامانه های سرمایشی و همزمان با پایان ساعت کاری سامانه های روشنایی و رایانه ای غیر ضروری را خاموش کنند.
سالاري افزود :  تمدید تغییر ساعت کار ادارات دولتی با استناد به مصوبه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان اعلام شده و تیم منتخب بازرسان استان بر حسن اجرای آن نظارت دارند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید تغییر ساعت کار ادارات دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..