تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 10 تیم ارزیاب به نقاط مختلف استان کرمانشاه

اعزام 10 تیم ارزیاب به نقاط مختلف استان کرمانشاه به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به زلزله 5.9 ریشتری  در حوالی تازه آباد رخ داد، اظهار کرد: هنوز گزارش دقیقی از کشته و زخمی شدن افراد و یا خسارات مالی زلزله گزارش نشده است.

وی ادامه داد: 10 تیم ارزیاب به نقاط مختلف استان برای بررسی وضعیت مردم و خسارات احتمالی اعزام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به مصدومین و یا آسیب دیدگان احتمالی حادثه هستند.

محبت جمالی‌نیا فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: فعلا گزارشی از کشته و یا زخمی شدن افراد در جریان زلزله نداشته ایم.

وی عنوان کرد: تیم‌های ارزیاب هلال احمر، اورژانس و ... به مناطق شهری و روستایی شهرستان اعزام شدند.

انتهای پیام/ز

تیم‌های ارزیاب هلال احمر، اورژانس  به مناطق شهری و روستایی شهرستان اعزام شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 10 تیم ارزیاب به نقاط مختلف استان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..