تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار هواشناسی گلستان درباره بارش های رگباری

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ و به نقل از اداره کل هواشناسی استان با توجه به احتمال وقوع بارش‌ها رگباری در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نواحی کوهپایه‌ای و امکان جاری شدن آب در بستر رودخانه‌ها به مسافران و شهروندان توصیه می‌شود احتیاط لازم را انجام دهند.

طی بررسی آخرین الگو‌های پش یابی استقرار الگوی تابستانه کم فشار حرراتی درمنطقه است و اینکه تا روز چهارشنبه در پی نفوذ متوالی جریانات هوای خنک ومطلوب غربی گاهی اوقات شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده رعد برق و دما هوا بین ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش باران درایستگاه قلندر آیش کردکوی با ۳۷/۷ میلی متر بارش و فاضل آباد با ۲ میلی متر کمترین میزان بارش را در استان داشتند.

انتهای پیام /ع/م

وقوع بارش های رگباری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار هواشناسی گلستان درباره بارش های رگباری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..