تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردستان بر سکوی قهرمانی رقابت‌های کونگ فو آزاد کشور ایستاد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت‌های کونگ فو آزاد قهرمانی کشور با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر در چهار رده سنی به کار خود پایان داد.
دراین رقابت‌ها که با حضور استان‌های سراسر کشور برگزار شد تیم‌های شرکت کننده به مدت دو روز در اوزان مختلف چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم کردستان با ۳۴ نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست در مجموع چهار رده سنی سکوی قهرمانی را ار آن خود کند.
در رده سنی نونهالان، زانیار شیخ زاد و امیر حسین حیدری و در بخش نوجوانان آرمین منصوری، محمدرضا سالاری و یحیی شکاکی مقام نخست را به دست آوردند.
همچنین در رده سنی جوانان، فرهان غفاری و مهدی کریمیان و در بخش بزرگسالان نیز اشکان صید محمدی، حمید مرادی، فواد محمدی و سعید یوسفی نشان طلا را به خود اختصاص دادند.
در نتایج تیمی، تیم کردستان در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به مقام اول دست یافت و در رده سنی جوانان بر سکوی دوم ایستاد و با این نتایج توانست در مجموع، عنوان اول تیمی را کسب کند.
رقابت‌های کونگ فو آزاد قهرمانی کشور طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ تیرماه در استان اصفهان برگزار شد.
انتهای پیام/م

درخشش کونگ فوکاران کردستانی در رقابت‌های کشوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردستان بر سکوی قهرمانی رقابت‌های کونگ فو آزاد کشور ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..