تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی قم از مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان کشوردر دو بخش پسران و دختران در قم برگزار می‌شود که بر اساس برنامه مسابقات بخش پسران روزهای اول و دوم مرداد و رقابت‌های بخش دختران سوم و چهارم مرداد برگزار خواهد شد.

در بخش دختران نیز رقابت‌ها در ۶ گروه برگزار خواهد شد که ۲۰ تیم در این بخش حضور دارند و تیم تنیس روی میز استان قم نیز در گروه ششم با تیم‌های کردستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد همگروه شده است.

همچنین در بخش پسران و در قسمت تیمی، رقابت‌ها در ۶ گروه برگزار می‌شود که به استثنای گروه ۶ و آخر که گروهی ۴ تیمی است ۵ گروه دیگر شامل ۳ تیم است و در مجموع در بخش تیمی ۱۹ تیم در این دوره از مسابقات با هم دیدار می‌کنند و قم در گروه یک با خراسان رضوی و بوشهر رقابت می‌کند.

این مسابقات قرار است در خانه تنیس روی میز استان قم برگزار شود و برای حضور در این رقابت‌ها، تیم‌هایی از استان‌های مختلف طی امروز یکشنبه وارد قم می‌شوند تا آماده حضور در این مسابقات شوند.

قم پیش از این نیز سابقه میزبانی از رویدادهای تنیس روی میز پایه کشور را داشته است. تیم تنیس روی میز نونهالان زیر ۱۱ و ۱۰ سال قم نیز چندی قبل در مسابقات قهرمانی کشور در سقط به مقام سوم دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ح

قم میزبان مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی قم از مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..