تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلاح شبکه بافت قدیمی شهر زنجان آغاز شد

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1397/04/31 شناسه خبر: 1389491

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در بازدید از آغاز عملیات اصلاح شبکه آب و فاضلاب در بافت قدیمی شهر زنجان گفت: این عملیات به طول بیش از 14 کیلومتر و در هسته مرکزی شهر زنجان اجرایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: برای اجرای عملیات اصلاح شبکه آب و فاضلاب در محدوده خیابان امیر کبیر تا چهار راه انقلاب و معابر حاشیه ای وکل محوطه بازار تاریخی زنجان ، بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

وی افزود: قرار است در این طرح نزدیک به 4 هزار انشعاب آب ساکنین هسته مرکزی شهر زنجان اصلاح و استاندارد سازی شود.

جزء قاسمی گفت: در این عملیات روزانه 30 نفر نیرو به کارگیری شده است و اجرای  این طرح به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در کسب و کار اصناف بازار و رفت و آمد شهروندان خللی به وجود نیاید.

مدیر‌عامل آبفای استان زنجان افزود: این عملیات در ابعاد بزرگی اجرایی می‌شود اما با این وجود در صدد هستیم تا پیش از موعد مقرر عملیات اجرای اصلاح شبکه در هسته مرکزی شهر زنجان به پایان برسد.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه هسته مرکزی شهر زنجان دارای بافتی تاریخی و فرسوده بوده و برخی نقاط به ویژه محوطه بازار تاریخی زنجان از حساسیت‌های معماری برخوردار است‌، به همین دلیل عملیات اجرایی در این مناطق به صورت دستی و با رعایت جوانب احتیاط، اصلاح و بازسازی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلاح شبکه بافت قدیمی شهر زنجان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..