تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز برای شهدا وقت نداریم، در کوفه تن غیرتمان گوشه نشین است

ساعت: 12:34 منتشر شده در مورخ: 1397/04/31 شناسه خبر: 1389381

یازده پاسدار وطن لب مرز تن‌شان را سپر گلوله‌ها می‌کنند تا پای تروریست‌ها به شهر و تیرشان به مردم نرسد، اما همین مردم نه کمپین به راه می‌اندازند و نه هشتگ وطنم تسلیت می‌زنند، سلبریتی‌ها هم که خوابند، چقدر قدر نشناسیم ما...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج٬  از مرزِ وطـن صدای خـون می‌‌آید، تابوتِ شهید لاله‌ گون می‌آید . . . خبر کوتاه بود و فوری! یازده نفر در مریوان شهید شدند.

تیتری کوتاه درل ابلای همه اخبار روزانه سایت‌ها و فضای مجازی اما کافیست عمیق‌تر همین خبر کوتاه و فوری را بخوانی و نیمچه تحلیلی هم بکنی! 11 نفر که شاید یکی بابای دخترکی چشم به راه بود، احتمالا یکی تنها نان آور پدر و مادری پیر و از پا افتاده بود شاید آن دیگری تازه دامادی بود که عروس خانه‌اش چشم به در داشت یا نه شاید یکی شازده پسر خانواده‌ای پرقیل و قال بود.

اصلا می‌شد تیتر این خبر را جور دیگری تنظیم کرد، مثلا می‌شد نوشت: امروز 11 انسان جان شیرین‌شان را درمریوان سپر حفظ امنیت این مرزو بوم کردند یا اصلا باز هم عمیق‌تر نگاه کنیم، امروز با آرامش تمام مشعول برنامه‌های از پیش تنظیم شده زندگیم بودم درحالی که کمی آنطرف‌تر 11 نفر وجودشون را سپر بلا کردند تا من و خانواده‌ام لذت امنیت را بچشیم، می‌بینید چه عمیق می‌شود به قضیه نگاه کرد؟

اما حیف امروز نه پروفایل‌هایمان مشکی شد نه پست اینیستاگرامی با عنوان وطنم تسلیت زدیم! کسی عین خیالش نبود انگار؛ هیچ سیلبریتی هم اظهار نظری نداشت، چه بدانیم شاید ما که مثل آنان روشنفکر نیستیم نمی‌دانیم که گم شدن سگ‌مان مهمتر از جان 11 انسان است.

راستش را بگویم، کمپینی هم تشکیل نشد! کمپینی که داد و هوار راه بیاندازد و صدای قارقار رسانه‌های شایعه پراکن بی بی سی و من و تو را دربیاورد، البته رسانه‌های داخلی تصویری و صوتی و مکتوبمان هم که سنگ تمام گذاشتند! نه تحلیلی نه تفسیری نه پرداخت ویژه‌ای به این 11 گل پرپر.

گاه با خودم می‌گویم کجای کاریم یا اصلا به کجا داریم با این سرعت پیش می‌رویم، امروز برای شهدا وقت نداریم، از عشق مگو قصه که ما وقت نداریم، با حضرت شیطان سرمان گرم گناه است، از بهر ملاقات خدا وقت نداریم، در کوفه تن غیرتمان گوشه نشین است...

صفورا موسویلر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز برای شهدا وقت نداریم، در کوفه تن غیرتمان گوشه نشین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..