تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تازه سازی، باورسوزی های دشمن را از بین خواهد برد

ساعت: 10:44 منتشر شده در مورخ: 1397/04/31 شناسه خبر: 1389251

رسانه های بیگانگان این روزها به چنگ و دندان می زنند و از خشم خود همچون مار گزیده در خود می پیچند، رسانه های که همیشه مبلغ ایران هراسی، ایران ستیزی، ایران گریزی، اتهام نقض دموکراسی، نبود آزادی و نقض حقوق بشر بودند و همیشه هم این شعارها از تریبون های ممالک مختلف دنیا به تکرار مکرر نعره می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلان‌ما، این نعره های دروغین، پوچ و سربه هوا آخر تاکی ادامه خواهد داشت، تا جای که چند ضدانقلابی هدایت شده از سوی جلادان بی رحم و رجوی های خونخواری که خود خون هزاران جوان ایران و ایرانی را بر زمین ریخته اند و تعدادی را اجیر کرده و روانه خیابان های شهر می کنندتا اعتصابات و اغتشاشات به راه بیندازند. همین چند هفته پیش مگر نبود ایران و ایرانی عزت و اقتدار خود را همچون سالها و روزهای گذشته در آشوبیگری های بپا شده از سوی دشمن را خنثی کردند و بازهم دشمنان را مأیوس و ناامید پشت درهای بسته شوم و شیطانی خود گذاشتند این دست های آلوده را بازهم از سر این ملت همیشه در صحنه و قهرمان کوتاه کردند.

امروز ملت ایران، آگاه تر از روزهای دیگر است و روز به روز به این آگاهی های خود می افزاید و مسئولان نظام هم در رده ها و مسئولیت های خود با رهنمودهای مقام معظم رهبری رو به سمت توسعه و تازه سازی نفس خود و روحیه کشور گام برداشته اند. باشد مسئولان نظام هم در این روزهای بحرانی اما قابل کنترل از سوی مردم و مسئولان با صبر و بردباری خستگی ناپذیری خود، دشمن را به شکست حصر از تحریم های ظالمانه سوق دهند.

امروز در سخنانی گهربار و امام گونه مقام معظم رهبری شنیدیم و خواندیم که چگونه با رهنمود هایشان از ایران‌هراسی، ایران‌ستیزی، ایران‌گریزی، اتهام نقض دموکراسی، نبود آزادی و نقض حقوق بشر» دشمنان علیه این ملت قهرمان سخن گفتند که چگونه مدام در تبلیغات بیگانگان با زجه نعره زنان می خواهند این شعارهای ضد ایرانی را در دنیا فریاد بزنند، فریادی بی صدا و سر به هوا. این صدای ملت ایران است که با حضور پرشور و همیشه در صحنه این تبلیغات گسترده دشمن علیه ایران را خنثی نموده است و ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی را همیشه و هرجا پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استوار و پیروز و سربلند نگه داشته است.

برای عبور از این بحران کنونی کشور باید، استوارتر از روزهای قبل بود تا بتوانیم تازه سازی را از خود برای خانواده سپس برای جامعه و جوانان کشور و برای این کشور شروع و باور سوزی های دشمن را روانه آتش دوزخ کنیم. امروز همت همه مردم و مسئولان کشور را می طلبد، مسئولان نظامی که باید همچون دوران هشت سال دفاع مقدس پشت سنگرهای انقلاب اسلامی شبانه روز و با تمام ظرفیت و قوا تلاش کنند تا بتوانیم از این بحران سیاسی، اقتصادی، اجتماعی خلاص شویم. امروز جنگ، جنگ نرم است و دشمن می خواهد با ترفندهای مختلف ناامنی با شیوه ها و مسائل مختلف، ارز، سکه و طلا، نفت، آب، بغزاریان و حتی کامیونداران غیور کشورمان این ملت آگاه را دچار سردرگمی و نا امنی ایجاد کند.

همه مسئولان نظام بیانات مقام معظم رهبری را در جمع سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه مبنی بر اینکه می‌توان با روحیه صحیح انقلابی و دیپلماسی هوشمندانه و هدفمند، روابط خارجی را گسترش داد و عناصر قدرت نظام را به پشتوانه‌ای برای دستاوردهای سیاسی و دیپلماسی تبدیل کرد با تبعیت از این رهنمودها با چشمان باز به سمت دیپلماسی های خود در وزارت امور خارجه گام بردارند. همانطوری که رهبری معظم له دیروز فرمودند که وزارت امور خارجه و به‌ویژه سفرا باید عمیقاً به ارزشهای اسلام و انقلاب پایبند باشند و رفتار و گفتار آنان، منعکس کننده این ارزشها باشد، باید آنان سفیرانی آگاه، شجاع، نترس باشند و با امید به آینده کشور روبه سمت دفاع از ارزش ها و منافع ملی کشورمان حرکت کنند.

دشمن بداند که توان هسته‌ای و قدرت غنی‌سازی بالا حق قانونی و نیاز کشور است و حضور منطقه‌ای جزو عناصر قدرت و امنیت ایران است و عقبه راهبردی کشور محسوب می‌شود و دخالت و مخالفت دشمنان در این رابطه بی اساس و پوچ است. در پایان می خواهم بگویم که اگر مسئولان نظام امروز شبانه روز و با همتی بلند و راسخ تلاش کنند تا هیچ یک از مطالبات مردمی بر زمین نماند و ملت ایران فعالیت جهادی مسئولان نظام را حس کنند و ببیند مطمئنأ مردم هم در کنار مسئولان با شجاعت و صبر و بردباری قدم خواهند زد طوری که دیگر هیچ آشوبگر و فتنه گری جرأت آشوبگری خود در خیابان های شهر و نزدیک شدن به مرزهای این خاک وطن را نخواهد داشت.

مهدی همتی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تازه سازی، باورسوزی های دشمن را از بین خواهد برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..