تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان در مازندران

ساعت: 12:49 منتشر شده در مورخ: 1397/04/31 شناسه خبر: 1389327

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای مازندران خبر داد؛

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای مازندران گفت: طرح توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان شاغل در بخش حمل ‌و نقل جاده‌‌ای بر اساس نرخ مصوب در مازندران آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، احمد آفرین محمدزاده صبح امروز در نشست با نمایندگان کانون رانندگان حمل و نقل کالای استان و همچنین کانون شرکت های حمل و نقل و انجمن های صنفی گفت: براساس توافق صورت گرفته بین این اداره کل و اداره کل صنعت، معدن و تجارت توزیع لاستیک با قیمت مصوب مورد نیاز رانندگان در شهرهای ساری و بهشهر آغاز شد.

وی افزود : اختصاص لاستیک به رانندگان براساس پیمایش و کارکرد ناوگان صورت می پذیرد.

محمدزاده گفت: بر اساس اقدامات انجام‌شده در راستای خدمات‌ رسانی به رانندگان، انجمن‌ های صنفی رانندگان نسبت به شناسایی و ثبت ‌نام متقاضیان دریافت لاستیک با نرخ مصوب اقدام می‌ کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..