تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار جدید جاجرم منصوب شد

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1397/04/31 شناسه خبر: 1389486

به پیشنهاد استاندار خراسان شمالی و با حکم وزیر کشور، رضا آذری به عنوان فرماندار جدید شهرستان جاجرم منصوب شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، عبدالرضا رحمانی فضلی در این حکم، با توجه به پیشنهاد مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی، رضا آذری را به مدت ۴ سال به عنوان فرماندار شهرستان جاجرم منصوب کرد .

رضا آذری متولد 1368، زاده روستای بلغان از توابع شهرستان شیروان است، سرپرستی بخشداری خبوشان از سوابق وی است.وی هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد علوم اجتماعی مشغول به تحصیل است.

وزیر کشور در این حکم برای فرماندار جدید جاجرم توفیق در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت کرده است .

آیین تکریم علی اکبر محبی و معارفه رضا آذری ظهر امروز یکشنبه باحضور محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار جدید جاجرم منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..