تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی اکشن Battlelands Royale v0.5.8 – اندروید

بازی Battlelands Royale یا بتل لند رویال توسط استودیو بازی سازی Futureplay در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن می باشد که توانسته با یک میلیون دانلود امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در بازی Battlelands Royale شما بهمراه ۲۳ بازیکن دیگر به صورت آنلاین قرار است در یک محیط های مشخصی برای زنده ماندن تان تلاش کنید، برنده بازی کسی است که آخرین نفر زنده بماند. تعداد سلاح های مختلفی در کلاس های مختلف در دسترس شما قرار می گیرد که با آنها می توانید رقبای خود را از بین ببرید و برای پیروزی تلاش کنید. امکان آپگریت کردن سلاح و کارکتر ها نیز برای شما فراهم شده است.

شما با افزایش امتیاز و با بدست آوردن پول می توانید اقدام به ارتقا کارکتر و سلاح های خود کنید و سطح آنها را افزایش دهید. نحوه کنترل در این بازی به شما امکان حرکت و انجام کارهای مختلف را می دهد. در نقشه بازی از ۳ تا ۵ دقیقه وقت دارید تا تمام تلاش تان را کنید که آخرین فرد زنده مانده شما باشید و پیروز میدان شوید. کارکتر های مختلفی در این بازی وجود دارند که در ابتدای بازی میتوانید یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید و به بازی بپردازید. شما بری اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Battlelands Royale v0.5.8 Apk+ Mod

بازی-battlelands-royale-اندروید

اسکرین-شات-Battlelands-Royale اسکرین-شات-Battlelands-Royale info

Fight for survival in an epic last man standing multiplayer battle royale – but not as you know it! Made for mobile, Battlelands Royale is a casual shooting game for everyone to enjoy. With 32 players and 3-5 minute battles it’s pure non-stop carnage! No waiting in lobbies; no complicated menus to navigate. Just play, parachute, loot, shoot and survive!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی اکشن Battlelands Royale v0.5.8 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..