تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره بورس و رسانه / آغاز فصل جدید عملکرد نشریات استانی

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس خبر داد:

به گزارش شمانیوز، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از تمدید زمان ثبت آثار خبرنگاران در سامانه دومین جشنواره بورس و رسانه خبر داد و گفت: اصحاب رسانه برای ثبت آثار خود در سامانه جشنواره بورس و رسانه تا ۱۰ مرداد ماه فرصت دارند.

یاسر فلاح ضمن اعلام خبر فوق و ذکر این نکته که تاکنون خبرنگاران حوزه بازار سرمایه حجم گسترده‌ای از آثار را به جشنواره بورس و رسانه ارسال کرده‌اند،گفت: در فراخوان دومین جشنواره بورس و رسانه اعلام شد خبرنگاران همه حوزه‌های خبری که محتوای مطالبی با محوریت بازار سرمایه تولید کنند، می‌توانند در این رویداد فرهنگ ساز بازار سرمایه، حضور داشته باشند.

رییس کمیته اجرایی دومین جشنواره بورس و رسانه ادامه داد: با توجه به اینکه خبرنگاران سایر حوزه‌های خبری قطعا برای تولید آثار با محور بازار سرمایه به زمان بیشتری نیاز دارند و همچنین طی درخواست‌های متعدد مبنی بر تخصیص زمان برای ثبت اثر در دومین جشنواره بورس و رسانه از سوی آنها، کمیته اجرایی این رویداد رسانه‌ای با تمدید زمان ثبت آثار خبرنگاران در سامانه این جشنواره تا ۱۰ مرداد ماه موافقت کرد.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس دلیل دیگر تمدید زمان ارسال آثار خبری به دومین جشنواره بورس و رسانه را رویکرد ملی این رویداد دانست و گفت: در این دوره تصمیم گرفته شد جشنواره با گستره ملی برگزار شود؛ لذا طی نامه نگاری رسمی، از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و همچنین مراکز استانی صدا و سیما درخواست کردیم تا زمینه آگاهی خبرنگاران استانی و محلی را برای حضور در این رویداد مهم ملی بازار سرمایه فراهم کنند و با توجه به همکاری مراکز یاد شده و استقبال از این جشنواره، کمیته اجرایی مهلت ارسال آثار به جشنواره بورس و رسانه را تمدید کرد.

دبیر جشنواره بورس و رسانه با اشاره به فعالیت ۲۲ تالار استانی بازار سرمایه در کشور، از خبرنگاران سایر استان‌ها دعوت کرد تا با انگیزه‌ای بالا و جدیت در این رویداد سراسری شرکت کنند و گفت: امیدواریم با کمک خبرنگاران و رسانه‌های استانی زمینه بسط مفاهیم بازار سرمایه در کشور هموار و فرهنگ سرمایه گذاری سرتاسر ایران اسلامی فراگیر شود.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با تاکید بر اینکه حضور خبرنگاران استانی و همچنین خبرنگاران سایر حوزه‌ها دو دلیل تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره بورس و رسانه بود، گفت: برای حمایت از این خبرنگاران و همکاران رسانه‌ای که نتوانستند تا کنون اثر تولیدی خود را در سامانه اختصاصی دومین جشنواره بورس و رسانه ثبت کنند، زمان ارسال آثار تا روز چهارشنبه ۱۰ مرداده ماه ۱۳۹۷ تمدید شد. همچنین آثار ارسالی در هفته دوم مرداد ماه به هیات داوری ارسال و هفته سوم مرداد نیز طی مراسمی آثار برتر معرفی و از خبرنگران تقدیر می‌شود.

یاسر فلاح به دستاورد‌های دومین جشنواره بورس و رسانه اشاره کرد و گفت: طی این مدت آثار کیفی متعددی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و می‌توان گفت: نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران با استقبال بسیار گسترده‌ای روبرو هستیم. بویژه اینکه پیش بینی می‌شود با حضور خبرنگاران استانی حجم کمی آثار ارسالی بسیار بیشتر از سال گذشته باشد.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: خبرنگاران اقتصادی استان‌ها از بازار سرمایه فاصله بسیاری داشتند، اما اکنون عملکرد رسانه‌های استانی رنگ تازه‌ای به خود گرفته و فصل جدید بازار سرمایه در رسانه‌های محلی آغاز شده است.

رییس کمیته اجرایی جشنواره بورس و رسانه تاکید کرد: رسانه‌ها رکن پایدار و بی بدیل بازار سرمایه هستند و بدون رسانه که نماینده واقعی افکار عمومی است، بنیان‌های این بازار تکمیل نمی‌شود. امیدواریم این جشنواره عملکرد رسانه‌ها در فضای بازار سرمایه را تقویت کند و قطعا با تقویت رسانه‌ها توسعه بازار سرمایه و افزایش سواد مالی جامعه رقم می‌خورد.

منبع: سنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره بورس و رسانه / آغاز فصل جدید عملکرد نشریات استانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..