تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در گوگل «احمق» را جستجو کنید ترامپ را ببینید!

در گوگل به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این موضوع اصلاً عادی نیست. درواقع به‌دنبال سیاست‌هایی که ترامپ تاکنون در زمینه مهاجران، مسلمانان، دیوار مکزیک، جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان و... درپیش گرفته، گروهی از مخالفان به مبارزه فناورانه با وی پرداخته‌اند. این گروه با دستکاری الگوریتم رنکینگ موتور جست و جوی گوگل و برقرار کردن ارتباط لینک عکس‌ها با واژه «احمق»، باعث شده‌اند که با سرچ این واژه، عکس‌های ترامپ ظاهر شود.

این موضوع با سفر ترامپ به لندن و اعتراض شدید مخالفان وی وارد فاز تازه‌ای شد. این گروه با سرودی به نام «امریکایی احمق» در «روز سبز» که مصادف با ورود ترامپ به این کشور شد، از وی استقبال کردند و کاربران شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) با تمرکز بر پست‌های مربوط به ترامپ، بر الگوریتم‌های موتور جست و جوی گوگل تأثیر گذاشتند تا با جست و جوی واژه «احمق»، عکس‌های بیشتری از ترامپ نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید:مطالب ممنوعه‌ای که نباید در گوگل جستجو کرد! 

البته این نخستین بار نیست که دستکاری‌های کاربران بر عملکرد گوگل تأثیر گذاشته است. در سال ۲۰۰۴ هم این موضوع برای یک جنبش ضد یهود انجام شد و در سال ۲۰۰۹ نیز میشل اوباما که در آن زمان بانوی اول امریکا بود مورد تمسخر قرار گرفت و با جست و جوی نام وی عکس‌هایی کاریکاتورگونه نمایش داده شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

ترامپ، بر الگوریتم‌های موتور جست و جوی گوگل تأثیر گذاشتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در گوگل «احمق» را جستجو کنید ترامپ را ببینید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..