تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت اسفناک دختر ترامپ هنگام خروج از کلوپ شبانه! +تصاویر

دختر و همسر ترامپ در حال مستی هنگام خروج از کلوپ شبانه!+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،"Tiffany" دختر 24 ساله ترامپ به همراه مادرش "Marla Maples"  که همسر دوم رئیس جمهور آمریکا بوده است در حالی که از خوردن مشروبات الکلی حالتی طبیعی نداشت، هنگام خروچ از یک کلوپ شبانه در لندن شکار دوربین خبرنگاران شد.

بنا بر اعلام اسپوتنیک این دختر هنگامی که در آن مکان حضور داشت به سختی روی پای خود ایستاده بود و به همین خاطر یک نگهبان باگرفتن  دست او سعی در کنترلش داشت.

واکنش "Tiffany" هنگام مواجه شدن با خبرنگاران آن هم در چنین حالتی تنها لبخندی بود که به لب داشت.گفتنی است این دختر بر خلاف دو برادر و خواهر بزرگترش در کنار پدرشان نبوده و مادرش پس از جدایی، او را نزد خود نگه داشته است اما با این اوصاف خیلی هم از ثروت پدر بی نصیب نبوده و در یکی از قیمتی ترین دانشگاه های لس آنجلس به تحصیل پرداخته است.

دختر و همسر ترامپ در حال مستی هنگام خروج از کلوپ شبانه!+تصاویر

دختر و همسر ترامپ در حال مستی هنگام خروج از کلوپ شبانه!+تصاویر

دختر و همسر ترامپ در حال مستی هنگام خروج از کلوپ شبانه!+تصاویر

بیشتر بخوانید:همسر ترامپ هنگام دیدار با کدام سیاستمدار تحت‌ تاثیر قرار گرفت؟ +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت اسفناک دختر ترامپ هنگام خروج از کلوپ شبانه! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..