تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر پنل جلوی Meizu 16 فاش شد

تصاویر پنل جلوی Meizu 16 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت میزو، جک وونگ در تازه‌ترین اخبار اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت به نام Meizu 16 روز 4 شهریور معرفی خواهد شد. هنوز بیش از یک ماه به معرفی رسمی این گوشی مانده است اما یک کاربر از شبکه اجتماعی Weibo با اشتراک‌گذاری تصاویر فاش شده پنل‌های جلوی مدل پلاس این گوشی اندازه صفحه نمایش و همچنین ویژگی‌های آن‌ها را لو داد. صفحه نمایش Meizu 16 به شدت باریک خواهند بود و حاشیه‌ای روی صفحه آن از کناره‌ها دیده نمی‌شود.

پنل شیشه‌ای Meizu 16 Plus تولید یک شرکت پنل‌های LCD است که در چین فعالیت می‌کند و برای درک بهتر از اندازه این گوشی با Oppo Find X مقایسه شده است. گوشی آینده شرکت میزو دارای دوربین قابل جمع شدن است. طول Meizu 16، حدود 156.7 میلیمتر و عرض آن حدود 74.2 میلیمتر است که با این تفاسیر اندازه Meizu 16 Plus از طول 160 میلیمتر و عرض 76 میلیمتر بیشتر نخواهد بود.

این اندازه‌های تقریبی نشان می‌دهند که نمایشگر پرچمدار میزو 6.5 اینچ و نوع آن OLED خواهد بود. در قسمت جلویی نمایشگر تنها یک حفره وجود دارد و آن برای دوربین سلفی در آن قسمت کار گذاشته شده است اما با توجه به قابلیت‌های این گوشی سنسور مجاورت و چراغ LED نوتیفیکیشن هم در این گوشی وجود دارد که شاید این حفره برای قرار دادن آن‌ها در زیر آن باشد.

انتظار می‌رود در بین سری گوشی‌های Meizu 16 حداقل یک ورژن با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و یا یک ورژن با دکمه حساس به فشار mBack داشته باشد. همچنین این گوشی‎ها با پردازنده Snapdragon 845 کار خواهند کرد. قیمت این گوشی هم انتظار می‌رود از حدود 600 دلار آغاز شود.

تصاویر پنل جلوی Meizu 16 فاش شد

تصاویر پنل جلوی Meizu 16 فاش شد

تصاویر پنل جلوی Meizu 16 فاش شد تصاویر پنل جلوی Meizu 16 فاش شد

انتهای پیام/

تصاویر پنل صفحه نمایش Meizu 16



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر پنل جلوی Meizu 16 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..