تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتکار مشکلات دختران شین آباد را به گوش رئیس جمهور می‌رساند +تصویر

ابتکار مشکلات دختران شین آباد را به گوش رئیس جمهور می‌رساند+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوربا انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از دیدار خود با دختران شین آباد خبر داد. او در این پست نوشت:

امروز با دختران عزیز شین آبادی دیدار کردم و فردا در جلسه هیات دولت با حضور رییس جمهور گزارش وضعیت آنها را مطرح و با وزرای مرتبط مانند آقایان بطحائی و قاضی زاده هاشمی صحبت میکنم. از آقای نوبخت نیز برای تامین به موقع این اعتبار درخواست خواهم کرد.
در صورت لزوم می‌توان از متخصصان و پزشکان نقاط دیگر دنیا دعوت کرد. این کار شدنی است تا نظرات علمی پزشکان دیگر نیز در مورد این دختران استفاده شود و در زمینه مشاوره های روانشناسی هم اصلا نباید تعلل شود.
همین طور مشکل این دختران عزیز را در مورد دیه در شورای فقهی و حقوقی معاونت زنان پیگیری می کنیم تا اصلاحات لازم اعمال شود. «آینده شغلی این دختران» و بیمه آنها هم مهم است.

باید اعتبار سالیانه یک و نیم میلیاردی ‌ که برای درمان این دختران عزیز در نظر گرفته شده اختصاص یابد و وزارت آموزش و پرورش نیز اقدامات لازم در مورد تقویت روند درسی آنها را با توجه به فرصت تعطیلات تابستانی را انجام دهد.
چند نفر از این دختران عزیز دوست داشتند «آموزش موسیقی» ببینند که قرار شد با مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موسیقی صحبت کنیم و حتی با وجود آسیب‌هایی که به دستشان وارد شده در این دوره‌ها شرکت کنند.

موضوع سوختگی از دید سیستم ایمنی بدن و موضوع پیوند بسیار پیچیده است و با وجود صدها عمل جراحی که مجموعا بر روی این دختران عزیز صورت گرفته، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم باید با خرید تجهیزات لازم به روند بهبودی آنها کمک بیشتری کند.

ابتکار مشکلات دختران شین آباد را به گوش رئیس جمهور می‌رساند+ تصویر

آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه روستای شین‌آباد پیرانشهر حادثه‌ای بود که به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در  این مدرسه در سال  ۱۳۹۱رخ داد. در این حادثه ۲۹ دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدند که دو نفر از آن‌ها بر اثر شدت جراحات ناشی از این آتش سوزی فوت کردند. همچنین انگشتان سه تن از دانش‌آموزان به دلیل شدت سوختگی و عدم قبول پیوند قطع شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتکار مشکلات دختران شین آباد را به گوش رئیس جمهور می‌رساند +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..