تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت توان حل مشکلات اقتصادی را ندارد

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در برابر موج و تلاطم اقتصادی که در کشور ایجاد شده، توان حل مشکلات را ندارد.

«مسعود رضایی» در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار شمانیوز گفت: اقتصاد کشور ما بیمار و سیاست زده است و مشکلات اقتصادی اخیر ایجاد شده به دلیل وجود همین بیماری است.اگر اقتصاد سالم باشد این چنین دچار تلاطم نمی شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در تمام دنیا این چنین است که مدیران ارشد اقتصادی کمتر در حوزه سیاست دخالت می کنند و در واقع اقتصاد از سیاست جدا است اما در کشور ما این چنین نیست.
وی افزود: اقتصاد ما تک محصولی و وابسته به اقتصاد خارج است و سال به سال منابع اقتصادی ما دستخوش تغییرات بوده و از طرفی به تولید نیز توجه نکرده ایم و فقط مصرف کننده بوده ایم.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: مشکل اقتصاد ما این است که وابسته به واردات هستیم زیرا متاسفانه به تولید داخل کم توجهی شده است.
او در خصوص موج ایجاد شده در جامعه برای خرید ارز و سکه گفت: با توجه به سقوط شدید ارزش پول ملی ،مردم ناچار هستند برای حفظ دارایی های خود به سمت خرید سکه و ارز بروند و این یک امر طبیعی است.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: متاسفانه تیم اقتصادی دولت در شرایط کنونی ضعیف عمل کرد و نتوانست شرایط را پیش بینی و مشکلات را حل کند.
وی با بیان اینکه باید با مردم شفاف بود گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی واقعیات اقتصادی کشور را به مردم نمی گویند و از بیان واقعیت ها فرار می کنند و به همین دلیل مردم نسبت به دولت بی اعتماد شده اند.
او اظهارداشت: مدیران اقتصادی اگر توان حل مشکلات را ندارند باید استعفا دهند.
نماینده مردم شیراز در مجلس در خصوص مباحث مطرح شده برای تغییر تیم اقتصادی دولت تصریح کرد: رییس جمهور باید در شرایط کنونی تیم اقتصادی دولت را تغییر دهد ولی تاکنون هیچ اقدامی نکرده و به نظر می‌رسد اراده ای برای این تغییرات وجود ندارد.
" گفتگو از: شهرام درویش"




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت توان حل مشکلات اقتصادی را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..