تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تمرین تیم ملی فوتبال امید + عکس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخسین تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران در مرحله نهایی اردوی آماده سازی پیش از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ساعت ۱۰:۱۵ در زمین اصلی مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال امید

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال امید

به جز امید نورافکن و رضا شکاری، بازیکنان لژیونر تیم ملی امید و سینا زامهران، ملی پوش مصدوم تیم پدیده علی شجاعی و نیما میرزازاد(نساجی مازندران) محمد مسلمی پور، محمدرضا آزادی، علی طاهران(تراکتورسازی) محمد سلطانی مهر(سایپا) مهدی قائدی(استقلال تهران) و سید محمد خرم الحسینی(ماشین سازی تبریز) ۸ بازیکن دیگر هم در این تمرین غیبت داشتند تا این جلسه تمرینی تنها با ۱۷ بازیکن برگزار شود.

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال امید

بازیکنان و اعضای کادرفنی همراه با حمید استیلی ساعت ۱۰ وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت مبهم ۳ بازیکن تیم ملی امید برای سفر به عراق

بازی های آسیایی و تیم ملی امید، بدون لباس در جاکارتا!

انتهای پیام/

نخسین تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تمرین تیم ملی فوتبال امید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..