تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفییر روش آبیاری ورزشگاه آزادی برای صرفه جویی در مصرف آب

تفییر روش آبیاری ورزشگاه آزادی برای صرفه جویی در مصرف آببه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد نیکوخصال در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صرفه جویی در انرژی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: اتفاقی که برای صرفه جویی در مصرف آب در ورزشگاه آزادی رخ داده است قطع سیستم آبیاری غرقابی است بطوریکه تمام درختان تشتک گذاری شده و آبیاری قطره‌ای انجام می‌شود.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: آبیاری ۳۵ هکتار از ۸۰ هکتار جنگل مجموعه ورزشی آزادی تحت فشار شده و از طرفی چمن کاری و گل کاری‌ها نیز در این مجموعه محدود شده است.

نیکوخصال با تاکید بر این مهم که برنامه ریزی‌ها در نگهداری مجموعه ورزشی آزادی بر مبنای حداکثر صرفه جویی است، اظهار کرد: در مصرف برق نیز با صرفه جویی در بهره گیری از وسایل الکتریکی انجام شده است، همچنین با توجه به مشکل جدی برق، پرسنل نیز موظف به استفاده از کولر در قبل از ساعت یازده نیستند و در ساعات اداری نیز لامپ‌های اتاق‌ها تا پنجاه درصد خاموش هستند و اکثر اتاق‌ها از نور طبیعی بهره می‌برند.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: اهمیت صرفه جویی انرژی در کل این مجموعه تسریع یافته است بطوریکه فدراسیون‌هایی که در مجموعه ورزشی آزادی قرار دارند بجای استفاده از نورافکن‌های پرمصرف از لامپ‌های کم مصرف بهره می‌برند که نقش مهمی در صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع دارد.

نیکوخصال صرفه جویی در انرژی به منظور نگهداری اماکن ورزشی سراسر کشور را مهم بر شمرد و اظهار کرد: با تشکیل کارگروه می‌توان به راهکار‌های واحدی برای صرفه جویی در مجموعه‌های ورزشی سراسر کشور رسید تا همه مجموعه‌های ورزشی متعلق به وزارت ورزش و جوانان و حتی دیگر اماکن ورزشی متعلق به سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نیز از آن تبعیت کنند.

بیشتر بخوانید: تعویق بزرگ‌ترین شهرآورد آسیا به بهانه سرویس بهداشتی

انتهای پیام/

اظهارات نیکوخصال درباره صرفه جویی  در مصرف انرژی در ورزشگاه آزادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفییر روش آبیاری ورزشگاه آزادی برای صرفه جویی در مصرف آب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..