تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت بی اطلاعی برانکو از مراسم برترین های لیگ برتر مشخص شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که طبق برنامه قرار است مراسم برترین های لیگ هفدهم فوتبال فردا شب در همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شود اما برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برگزاری این مراسم اظهار بی اطلاعی کرده است. 

برانکو یکی از گزینه های برترین مربیان فصل گذشته است اما سرمربی پرسپولیس اطلاعی از برگزاری مراسم برترین ها ندارد. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برانکو از مراسم برترین های لیگ برتر فوتبال اطلاعی ندارد چرا که دعوتنامه ای از سوی سازمان لیگ به باشگاه ارسال نشده است تا در این مراسم شرکت کنیم. 

او ادامه داد: به هر حال تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است و به طور حتم سرمربی و چند بازیکن ما جزء گزینه های برترین های لیگ هفدهم هستند اما تاکنون سازمان لیگ برتر درباره مراسم برترین های لیگ برتر اطلاع رسانی نکرده است. 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما منتظر دعوت نامه سازمان لیگ برتر هستیم تا همراه با برانکو و بازیکنان در مراسم برترین ها حضور یابیم. 

بیشتر بخوانید: حواشی مراسم برترین‌های لیگ شانزدهم فوتبال + فیلم

انتهای پیام/ 

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره بی اطلاعی برانکو از مراسم برترین ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت بی اطلاعی برانکو از مراسم برترین های لیگ برتر مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..