تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب 7 مدال رنگارنگ دستاورد دانشجویان کاراته کا

یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از  فدراسیون کاراته، دیدار‌های رده بندی و فینال یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان امروز در شهر کوبه ژاپن برگزار شد که در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری موفق شد ۴ بریک «آندو دایکی» از ژاپن نفر سوم امید‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ را شکست دهد و به مدال طلا برسد.
او پیش از رسیدن به فینال حریفانی از لهستان، فرانسه و مجارستان را مغلوب کرده بود.
در وزن ۵۵- کیلوگرم، آویشن باقری در فینال مقابل هانامه کانایاما از ژاپن ۲ بر صفر شکست خورد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
باقری تا پیش از رسیدن به دیدار پایانی کاراته کا‌هایی از اتریش، اسپانیا، فرانسه و ترکیه را شکست داده بود.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، ملیکا احدی در فینال مقابل یوکی کوجرو از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی امید‌های اسیا در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ قرار گرفت و در وقت قانونی مبارزه به تساوی صفر- صفر رسید تا با رای داوران در هانتی کاراته کا ژاپنی برنده تاتامی باشد و احدی به مدال نقره برسد.
احدی حریفانی از لهستان، ایتالیا و چین تاپیه را تا پیش از رسیدن به دیدار پایانی از پیش رو برداشته بود.

۴ مدال برنز کاراته کا‌ها در رقابت‌های جهانی دانشجویان

دیدار رده بندی اوزان کومیته انفرادی یازدهمین دوره رقابت‌های جهانی دانشجویان در کوبه ژاپن برگزار شد و تیم ایران به ۴ مدال برنز رسید.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، بهنوش نجفی در دیدار رده بندی حریف هنگ کنگی را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید. او در گروه شانس مجدد حریفی از چین تایپه را مغلوب کرده بود.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، فائزه چیذری با برتری ۷ بر یک مقابل آدریانا کونکاوا از جمهوری چک صاحب مدال برنز این وزن شد. او پیش از این کاراته کایی از مالزی را مغلوب کرده بود.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، علی مسکینی ماتیا پامپالونی از ایتالیا را برد و به مدال برنز رسید.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد استفان کلادجیک از استرالیا را ۹ بر صفر شکست داد و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.
رحیمی نژاد در این گروه ابتدا حریفی از لوکزامبورگ را مغلوب کرده بود.

بیشتر بخوانید: کومیته تیمی در فینال مبارزه می‌کند / کاتای تیمی برای مدال برنز می‌جنگد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب 7 مدال رنگارنگ دستاورد دانشجویان کاراته کا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..